CAP KALIAKRA

Despre legenda fecioarelor legate de par puteti citi pe net, despre istoria locului puteti citi pe net mult mai multe lucruri decat stiu eu.
Eu va spun atat:
In drum spre Balcic sau la intoarcere treceti si vizitati cap. Kaliakra, o peninsula pe care tracii au avut o cetate din care s-au mai pastrat cateva zidulete, inca mai dezgropau la ele.
 Locul este  superb cu toate astea lasati palaria in masina caci din cauza curentului vi-o fura vantul. 
Ca si la Balcic cred ca ar trebui vizitat in fiecare anotimp.
Intrarea 3 leva.


N-am vazut delfini sau berze dar am vazut niste peisaje superbe, randunele si smochine


La capatul drumului m-a amuzat faptul ca pe un perete erau monede aruncate ..iar langa erau gumele de mestecat lipite...WTF.









 Nu am ramas cu copiii pe terasa restaurantului prin care esti nevoit sa treci pentru a ajunge la capatul drumului , dar ne-am oprit intr-o mica terasa in care am baut o braga pe cinste.






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie