Nu renunta niciodata

Copii diferiti sunt chiar diferiti nu gasesti doi la fel...la fel cum nici noi astia normali nu suntem toti la fel.
Daca acum 13 ani cineva mi -ar fi spus ca Alex /Ana o sa stea pe patine si o sa mearga pe un patinoar as fi spus ca e tampit.
Patinoarul e doar un exemplu', unii nu credeau ca va merge vreodata, altii ca va vorbi, cei mai multi nu ne dadeau sanse prea mari. E adevarat ca pentru noi totul e limitat dar prun perseverenta, curaj, putere, vointa di multa lupta am reusit sa iesim din mocirla.
La primul spectacol la care am fost isi tinea mainile la urechi si tipa, stiam ca si al doilea va fi la fel...dar la al patrulea nu a mai tipat...iar acum rareori isi pune mainile la urechi la un spectacol pentru ca nu am renuntat.
Pe gheata la fel...am cazut si ne am ridicat..m-am pus si eu cu ele pe patine la vreo 35 de ani desi abia imi puteam rine echilibrul...si azi sunt mandra ca n-am renuntat...nici nu vom renunta...am avut si o echipa buna in spate: sora, tati, buni, dna Ileana, dna Liana, Georgiana se la kineto, Tuta, Anca...logopezi carora nu le am mai retinut numele...si multi altii....am avut si oameni care ne-au demotivat si nu ne -au dat sanse...i -am uitat pe toti.
Si am vazut ca perseverenta si ambitia se transmit asa ca nu renuntati niciodata , chiar daca va expuneti la riscuri...riscati di ascultati-va macar din camd in cand instinctul!







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie