Mai merg cu trenul si in Ro

Din categoria cum sa te contrazici singur...iata ca la nicio luna de la ultima experienta (deloc placuta) cu trenul., usor obligata de circumstante in data de 15.08.2019 m-am urcat DIN NOU in tren, dupa ce jurasem pe rosu in art. https://alexmararoxd.blogspot.com/2019/07/niciodata-nu-mai-merg-cu-trenul-n.html ca cel putin 5 ani de zile nu ma mai urc..Dar uite cum si cine sta in gara din Ploiesti -Vest asteptand sa urce in tren. 
In lipsa de optiuni, mi-am luat bilet la un tren Regio; categorie de care ma feresc dat fiind faptul ca traiesc in secolul vitezei. Si ce sa vezi: curatenie - curatenie; aer conditionat - aer conditionat ( desi eu prefer sa respir aer neconditionat :))); locuri libere- locuri libere; pret acceptabil la bilete- pret acceptabil...si uite asa am coborat in Gara de Nord cu o mustrare de constiinta ca am scris articolul de mai sus....m-am grabit sa generalizez, mi-am invatat lectia, se pare ca exista si exceptii...sau.... mersul cu trenul e doar o chestie de,, cum ti-o fi norocul!" un lucru e clar ..data viitoare cand voi avea de ales intre Regio si Interregio, n-am sa mai fug de Regio/personal ca dracu' de tamaie..
Nu-mi cer scuze pt ca experienta total nefericita din 21 iulie exista.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie