Ultimul om bun - o carte politista cu de toate

  Veo gasi informatii pretioase in aceasta carte.



Cumparasem aceasta carte cu intentia clara de a o oferi unei prietene cadou, fara sa o citesc...cand oferi un cadou n-ar trebui sa-ti bagi nasul in el. Aflasem ca-i plac cartile politiste si in momentul in care am intrat intr-o librarie aceasta carte m-a tras de mana ,,ia-ma acasa!".
Am rasfoit inceputul si mi-am zis: "cred ca o sa-i placa". Pentru ca ceva vreme nu m-am vazut cu ea am intrat mai adanc in paginile sale, dezamagita ca inceputul nu ma atrage si cu o oarecare indoiala ca ei i-ar placea, am lasa-to deoparte si am pus mana pe alte carti ce faceau mai mult sau mai putin parte din spectrul meu de lectura.
Cum nu ne-am mai intalnit de cateva luni bune si cam terminsasem tot ce aveam prin casa, am reintrat in aceasta carte ce-mi povestea despre un politist de prin Venetia. Fascinata am inceput sa fiu atrasa de acest orasel inundat de apa. Incet, incet cartea ma prinde si uite asa descopar ca-mi plac totusi si romanele politiste.

"Ultimul om bun" este o carte politista atipica, fascinanta, plina de mister si neprevazut, de situatii interesante. O carte care m-a facut sa pricep ca matematica poate fi fascinanta ( pacat ca n-am citit cartea asta pe la 17 ani), ca poti fugi de soarta dar nu te poti ascunde.
Cu ajutorul acestei carti am calatorit prin Venetia, Danemarca si Africa, am trait asa cum se traieste acolo si recunosc ca daca la inceput grosimea cartii m-a cam speriat ....dupa ce am terminat-o mi-as fi dorit un al doilea volum . :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie