Cheile Tisitei 2023 si o Capra neagra cu iedut





In drumul nostru spre Tecuci am bifat cateva obiective interesante. Putin mai sus de Cascada Putna ( o cascada ce nu trebuie ratata https://alexmararoxd.blogspot.com/2023/05/cascada-putna.html) am intrat pe un traseu de 7 km, Cheile Tisitei .
Din pacate am ajuns destul de tarziu, undeva dupa ora 16.30 si am parcurs doar vreo 2-3 km, insa traseul promite mult iar noi ii promitem ca intr-o zi il vom parcurge.
Pe langa faptul ca pe traseu am gasit un podet amenajat, ceea ce ne spune multe despre zona, pasii si privirile ne-au fost desfatate la privirea unei capre negre cu iedut.
Din tot sufletul va spun ca acest traseu nu trebuie ratat. Totusi ...aveti grija la ursi . 
Mi-ar placea sa merg intr-o zi de vara in care sa-mi pot odihni picioarele in apele raului Putna., 






Capra Neagra nu e un cameleon insa se camufleaza atat de bine in peisajul stancos incat cu greu poate fi observata






















 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie