Harry - The Spare_ REZERVA _ my personal review - partea a 2a

Partea a doua a recenziei mele.  Chapeau Harry!

De mentionat ca desi e o carte stufiasa aceasta se citeste usor ca o lectura de vacanta. 

Desi nu prea sunt de acord cu smiorcaiala si plangerile pe care le aduce la tot pasul. Neajunsurile... chiar el spune intr-un moment cand ii retrage Charles renta  ca e putin straniu sa spui ca la 35 de ani nu-ti mai trimite ,, taticu bani "...da, pentru noi astia muritorii de rand e dificil de inteles. 

Daca l-as vedea pe Harry vreodata la o dicutie i-as spune printre altele ca si la nivelul meu sunt probleme cu tata, uneori cu sor-mea insa noi nu prea putem sa le dam atata atentie din cauza grijii la ziua de maine, ca de.. noi ne hranim cu paine si cartofi.  Poate d-asta s-a si scris apoi ,, Spare Us" de vreun frustrat cu grijile vietii, ca majoritatea locuitorilor acestui pamant. Un motiv pentru care Harry adora Botswana e pentru ca in Africa poti fi fericit cu putine lucruri asemeni omului de la noi de la tara care se bucura de soare, ploaie si de oul facut de gaina. 

Cartea mi-a placut mult, o recomand. Se simte mana un expert la mijloc.  Harry era oricum in topul preferintelor mele, imediat dupa regina.. asadar a avut un bonus din start. L-am admirat mereu pentru ca a avut curajul sa fie el, cu toata raceala din sanul unei familii regale..bonus si britanice, cu toata presa in cap la orice basina pe care o da si pe care o transforma in mega scandalul rusinii ( ca sa nu folosec cuvantul ala urat), Harry a invins. Cartea asta e arma si trofeul lui, din momentul asta el e castigator, caci asta imi da impresia ca-si doreste ..sa aiba dreptate.

Dupa toata hartuirea presei, a lui, a prietenelor sale, a lui Meghan ..dusa la un bullying extrem.

 Sa nu uitam si Harry nu ne lasa nicio secunda sa uitam pe tot parcursul cartii ca presa si ,, tha paps" sunt cei care au ucis-o pe Diana, nu doar printesa sau ducesa..ci mama lui. Trauma copilului Harry e purtata toata viata. Harry ii uraste pe acesti paparaziti care se hranesc din basinile lui si din carnea lui si din viata lui, sincer desi nu am fost niciodata pusa intr-o astfel de ipostaza am zile in care asa vrea sa nu vorbesc cu nimeni si sa nu ma vada nimeni...ei bine...la el asta nu se intampla.

Imi place ca el ii ia apararea sotiei lui si in fata presei si in fata lui Will si in fata tatalului sau, asta il face barbat adevarat. Si pot sa spun ca se califica la tron doar pentru ca e singurul dintre toti trei care are ,, the balls" pentru asta insa..el e doar de rezerva.... in caz ca mor 2 oameni , apoi vreo 4 inaintea lui.

Pentru amuzament numele labradorului sau in limba Swetsana inseamna ploaie si fericire in limba romana inseamna un organ sexual.... masculin😅

Desi netul e plin de poze si cartea e destul de groasa mi-as fi dorit sa vad din cand in cand cate o poza cu ei. Ultimile 50 de pagini ale cartii mi-au umplut sufletul, finalul..facand romanul usor circular apoi ....cu o mica deviatie..transformand cercul in spirala a fost ..intr-un mare fel . 

Totusi foarte multe elemente le stiam inca din filmul de pe Netflix insa sincer eu credeam ca disensiunile dintre Kate si Meghan sau cele dintre Willy si Harry sunt doar inventii ale presei .. se pare ca nu :)






















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie