Vindecarea celor 5 rani - Lise Boubeau

 Desi nu-mi place, trebuie sa spun ca am achizitionat cartea publicata de ed. ascendent 2023 si ma deranjeaza maxim cand intr-o carte gasesc multe greseli repetate. Subliniez faptul ca pot accepta greselile de tipar insa in editia de fata litera i la sfarsitul multor substantive lipseste cu desavarsire si greseala se repeta.

Din punctul meu de vedere cartea nu se ridica la nivelul primului volum ,,Cele cinci rani care ne impiedica sa fim noi insine ,, e ca atunci cand apare parte a doua a unui film si nu se ridica la nivelul primei parti.

Cu toate astea am inteles cateva lucruri vis-a vis de ego si orgoliu...dar totusi ...daca ar fi sa ascult cartea/autoarea si sa nu reactionez in niciun fel ...ar trebui sa ma fi reincarnat in piatra..caci din cate am observat orice reactie (in viziunea autoarei) e masca unei traume.  

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie