Pestera Prohodna sau "Ochii lui Dumnezeu"

 De fiecare data cand mergeam spre Grecia ma zgandarea semnul asta cu God's Eye. Anul acesta a venit momentul sa vad despre ce este vorba. Pentru mine a fost un vis implinit. Pestera in sine este un loc superb, plin de energie..sincer mi-as fi petrecut toata ziua acolo . In plus este cea mai accesibila pestera in care am ajuns in viata asta. Din pacate zona din imprejurimi nu este foarte bine ingrijita si marcata dar pentru un loc minunat unde nu se cere taxa...o sa las pozele astea sa spuna mai mult decat as putea eu folosind cuvinte.













O mica comoara , la care sunt mandra ca am participat...insa dupa ce a vazut taraba doamnelor cu diverse pietre la 5 leva de la iesire..parca-mi parea rau ca n-am profitat putin de gaseirea acestei mici comori. Ce sa-i faci? banul e tentan in orice forma ar fie el 














Diverse caverne la fiecare cotitura ascundeau ba stalgmite , ba servetele folosite. ..dupa cum ti-era norocu' si curiozitatea


Cautand biserica, am urcat o panta abrupta si am ajuns undeva deasupra ..drumul sore biserica era altul . Peisajul vazut de sus ..iti taia putin rasuflarea....sau poate era de la urcus..nu mai tin minte. 







La suprafata pietrele erau suflate si lucrate in acelasi model, oare pentru ca Dumnezeu e in fiecare din noi?



Urma unui ou, de dinozaur?!






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie