Discovery- oftalmolog, ghete, dentist copii si pixul pilot

M-am nascut nemultumita si o viata de om nu mi-a ajuns sa gasesc multumirea...tipic romanesc. Totusi m-am decis o sa deschid un capitol nou in care o sa arat tuturor lucruri bune pe care le-am descoperit de-alungul timpului ..unele cu greu ...asa ca cine e interesat nu va mai fi nevoit sa se dea cu capul de pereti ca mine.

Dupa multe cautari am gasit una din cele mai bune clinici de oftalmologie..sunt foarte multumita: Infosan

Dupa 4 ani de esecuri am gasit pe cineva care face ghete ortopedice frumoase fata de altii care iti ofera doar doua modele si 4 culori : Biangi

Dupa ..peste 30 de stilouri stricate...cerneluri curse pe fete de masa...si pix pic irosit..am descoperit ..PIXUL PILOT cu guma...sterge ceea ce scrie..nu e scump..iar Alex scrie muuuuuult mai bine cu el decat cu stiloul,,am fost sceptica o perioada ..dar acum ...ii multumim nasei Adriana pentru pont


Dupa mari esecuri si o caruta de bani aruncata pe fereastra pe la clinici de ortodentie..dintre cele mai renumite si cu nume dintre cele mai nemtesti am descoperit-o pe dna dr, ortodont Vasilache Adriana..care i-a rezolvat lui Alex o problema la care nimeni nu gasea rezolvare si toti fugeau ..a rezolvat-o intr-o luna de zile,,iar Alex merge acum cu drag la dentist chiar si dupa o dubla extractie dificila.


Cardiolog _ Dna dr. Puia Steluta - CC Iliescu - Fundeni - doar ca sistemul spitalului lasa mult de dorit



Voi reveni..sa vad acum de unde setez eticheta

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie