Mingiuta cu clopotel

O mingiuta moale cu un clopotel inauntru foarte atractiva pt Mara ...desi e cusuta neglijent si la repezeala...pt asta mi-ar trebui daca nu timp  macar masina de cusut...dar Lasa ba ca merge asa.

Am luat niste pantalonasi ce au ramas mici si nici nu mai mergeau dati mai departe..am decupat niste felii pe care le-am cusut alternativ, inauntru am strecurat o pungulita fosnaitoare, lana si un clopotel dinganitor... 

Poza nu e prea expresiva din pacate


Apoi urmeaza ora de abilitati practice....pentru ca in Romania copiii nu au timp de desen si abilitati practice..desi parintii au cumparat caiete speciale si la aceste materii ...ne ocupam acasa de aceste proiecte ..intr-un fel mai bine..asa am aflat si eu ce se poate face cu chestia aia de carton din interiorul hartiei igienice =))










Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie