Uz casnic si imunitate

Am descoperit Igienol - cu el dezinfectez colacul si butonul de unde se trage apa plus cada ...ffff bun

Am descoperit bomboanele cu echinaceea - aici ii multumim Verei pt pont - de trei ani de cand le ia Alex nu a mai racit deloc...doar o data o forma usoara...le folosim si noi cand ne da semne gatul ca ne trebuie o bombonica ....super bune...aici scrie pentru gat ..noi le luam pt imunitate si sunt mai bune decat siropelurile din farmacii      http://www.la-plafar.ro/produse~1/suplimente_alimentare~1/raceala~1/bomboane_bio_cu_echinaceea_pentru_gat_fitne~1/


Mi-ar placea sa -mi spuneti si voi ce descoperiri ati facut ..e foarte important schimbul asta de experienta ..cand ma duc la scoala si o iau pe Alex sunt lovita de starea de slenzio stampa in care sunt parintii ...parca nu vor sa-ti spuna nimic din ceea ce stiu ....sau poate nici ei nu stiu nimic.

Numai bine! - sintagma asta am descoperit-o in urma unor mailuri trimise de un mare fost sef in firma unde lucra si lucram, e atat de complexa si simpla,,o ador

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie