Once upon a time


Si-mi aduc aminte de ,,a fost odata ca niciodata caci daca n-ar fi nu s-ar povesti,,..

Cea mai frumoasa vacanta a mea a fost acum 10 ani cand imi permiteam sa merg in Bucegi la picior cu tuciul, toporisca si cartofii la pachet intr-un rucsac. Cand in ultima zi a vacantei, ne-am oprit langa un ghetar sa facem ceai din plantele ce cresteau pe langa ...cimbrisor cred.
A fost superb...fara planificari si fara rezervari cand am ajuns la Padina si ne-am cazat intr-o casuta ceva mai mare decat un cort.
Imi aduc aminte si casetofonul pe baterii care intretinea atmosfera, si mai ales momentul in care l-am mituit pe baiatul ce pazea vacile ( cu 2 tigari) pentru o sticla de lapte proaspat.
Frumos..natura si noi. Nu 5 stele ci toate stelele de pe cer insotite de o luna plina si luminoasa + aer neconditionat.
Sper sa ma mai intalnesc cu babele desi nu ma mai pot urca pe sfinx sa fac poze...sssst...sa nu mai spuneti la nimeni.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie