Ciresel si ciresica

Sa faci o casa, un copil si un pom.
Ne-am rupt carca facand o casa ...dar n-am terminat-o ..o lasam asa ... am vazut ca e la moda.
Am facut doi copii, partea cu facutu' a fost cea mai usoara, sper sa nu-i lasam neterminati.
Asadar a venit si randul pomului, pe care il planuiam de vreo 3 ani. Greu cu deciziile, eu vroiam gutui sau magnolie, tatal - copil habar nu stie ce vroia. si pentru ca am un sot care ma asculta ...a mers la piata si a luat doi ciresi.
Mai aveam unul plantat de tata si Alex in 2009, asadar cires ne trebuia, dar nu ma intelegeti gresit, nu -i rau . Dar dulceata de gutui e bestiala.

A...si inca ceva, sotul meu e un profesionist al pozelor, dar este foarte zgarcit (trasatura de familie) a facut doar trei poze ca sa nu consume bateria si megapixelii.
Acum ciresii au deja frunzulite, la anul o sa-i pozez eu :D.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie