Pintzipii? care printzipii??

Da, sunt extraterestra. Asta e raspunsul pe care l-am dat cand am aflat ca nu sunt conectata la informatiile zilnice caci nu ma prea intereseaza viata altora in amanunt. Mare greseala, mass-media ar muri instant daca toti oamenii ar fi ca mine.

Mi-am dat seama ca sunt prea lenesa si abia imi traiesc propria-mi viata. N-am energia necesara si ma consum aproape de low battery la fiecare eveniment. Da, uneori sunt cam mi-se-nrupista..recunosc.
Asa, si?
Desi mi se intampla lucruri frumoase, nu le prea povestesc in gura mare, desi fac planuri pe care uneori le si realizez nu ma prea laud cu asta. Prefer sa savurez momentul, sa sterg trecutul si sa plec spre viitor....
Asa, si?
Nu ma intereseaza!
Pe scurt, mi-am dat brusc seama ca ma diferentiez de ceilalti. Nu, nu ma laud cu asta ci uneori chiar ma plang..dar de ce?
Oare e vreunul din noi perfect? Poate sa-mi spuna cineva reteta fericirii si a vietii frumoase?!

Am spus-o si ma repet...nu cred in casatorie, in actele alea la primarie, in predica popii, in rochia alba si dansul cu nasul, nu cred nici in zambetul mirilor cand intampina invitatii, unii necunoscuti pentru unul din miri, nu cred in asta.
Si tot eu, cred totusi in fericire si intr-o oarecare fidelitate dar....din povestile pe care le aud frecvent, din oamenii combinati cu alti oameni combinati la randul lor...totul se naruie in mintea mea, imi dau seama ca sunt prea plictisita. Imi dau seama ca traiesc degeaba ..dar sa va spun ceva. Nu ma intereseaza!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie