Veronica - Vine primavara



Azi spre gradinita am cantat cu Mara cantecul din Veronica ....tra la , tra la, tra la la la si cu batai din palme ...mare distractie mare, dar m-am cam incurcat in versuri =)). Asadar sa le reimprospatam....iar maine vom viziona o parte din Veronica .... daca are dreptate pe tot.





 Vine primavara



Vine primavara pe dealuri și câmpii
Răsună toată țara de cântece zglobii
Peste câmpuri și livezi zboară o urare
Primăvară timp dorit bine ai venit!
Tra-la-la

Vine primăvara, gătesc astăzi spanac
Până vine seara curat eu am să fac
Totul este pregătit și acum spanacul până fierbe în castron eu joc sotron
Tra-la-la

Vine primăvara cu alaiul ei de flori
Se îmbracă toată țara în strai de sărbători
Lumea toata e a ta, râzi copilărie
Pretutindeni este loc de cânt și joc.
Tra-la-la

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie