Alergie solara?! :(

Alex a mers la mare inca de micuta aproape in fiecare an. Dar de cand e in perioada de preadolescenta, adica fix de anul trecut, nu se mai poate.
Inca de la primele raze ale soarelui se inroseste ,,,,apoi se scarpina incat am impresia ca o sa-si rupa pielea. Cei care ne stiu povestea stiu si ca Alex e un copil greu de controlat...convins... pentru ca e usor altfel.
Acum o dau zilnic cu crema cu protectie solara, in fiecare dimineata cand plecam de acasa. Insa in weekend am fost in excursie si am uitat sa-i dau cu crema....prapad, noroc ca am avut cateva mostre de la Eucerin , o crema gel pe care scria ceva de After - Sun, eu intotdeauna in bagaj am o punguta cu mostre ( sampon, creme, gel de dus si toate nebuniile) ca sa nu ma car cu sticlutele dupa mine, in plus eu folosesc tot ..cine stie ma cunoaste.
Pe mostra scria ceva de alergie solara, sincer nu credeam ca poti face alergie de la soare, crema a fost foarte buna si scarpinaturile si nervii mei s-au mai calmat.
Ajunsa acasa am dat repede un search pe google sa aflu mai multe si sa-mi fac stocul caci vara e in toi si in plus mai avem de colindat  si am in plan si cateva zile de plaja la mare.
Nu am incredere in orice produs. N-am casa deci nu dau bani pe asigurare. N-am multe. Dar pielea copiilor mei trebuie si pot sa o asigur, ca si pe a mea de-altfel, de unde si vorba ,, SALVEAZA-TI PIELEA,,.
In cautarile mele gasesc brusc un site cu Noua gama Eucerin, de fapt e un blog  de unde mi-am luat informatiile necesare, m-am speriat putin de efectele adverse insa continuand explorarea textului am aflat ca produsele Eucerin prezentate pot fi castigate la un concurs. Am aflat de asemenea pa produsele au protectie UVA si UVB  ( nu toate cremele solare o au ) si protectia la radiatii este foarte importanta.
YUPPI mi-am spus si am inceput sa inot pe pagina, m-am abonat si m-am documentat.

gama Eucerin Sun- Allergy Protection


Iata cum arata kit-ul meu Eucerin de protectie solara pentru vara anului 2014:

Contine urmatoarele produse:

-Gelul crema impotriva alergiilor solare cu SPF 25(UVA/UVB), protectie medie-fara miros, fara conservanti si emulsifianti, rezistent la apa, special creat pentru pielea sensibila (disponibil si in varianta cu SPF 50)
-Sprayul transparent cu protectie ridicata, SPF 50(UVA/UVB), recomandat si pentru pielea cu tendinte acneice; are un miros placut, discret. Important: nu se pulverizeaza in fata. Este disponibil si in varianta cu SPF 30
-Gelul-crema, pentru ingrijirea dupa plaja (piele sensibila si predispusa la alergii. Nu contine parfum, nici emulgatori, are o textura usoara  si calmeaza, racoreste si regenereaza pielea ce a fost expusa la soare.


MA DECLAR FAN al GELULUI AFTER SUN,  am incercat si alte marci dar ca acesta nu si-a dovedit niciunul eficacitatea,
Totusi eu sunt genul care PREVINE, asadar e vital pentru pielea noastra sa ne cremuim inaite de a ne intinde la plaja.

O sa explorez si produsele pentru copii, desi cred ca SPF-50 ar fi suficient pentu Alex. Acum avem o crema pentru copii cu SPF 30 , dar e pe terminate :(


Ar mai fi multe de spus, dar pana atunci eu sper sa castig produsele ...caci daca e castig eu, veti castiga si voi .

Cum ?   aflati aici  Beauty News



Aaa... si mi-a venit o idee. Daca voi castiga...daca , daca ...voi extrage castogatorul  din commenturile la aceasta postare ...hmmm. 





Comentarii

  1. Super interesant articolul, trebuie sa avem mare grija de pielea noastra.

    Multa bafta!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super articolul si cremele, trebuie sa avem mare grija de pielea noastra.

    Multa bafta!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comment or no comment?

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie