TARA MEA - MARCELA PENES

OF, avem de invatat o poezie pt serbarea de la gradi. Doamna spune ca Mara o stie dar eu n-am reusit sa repet cu ea repetarea primului vers.
:(( in plus nu pot sa o retin.
Am o repulsie din copilarie la poeziile patriotice si pupatoare de tara. Imi iubesc tara, e frumoasa dar ca atat. E ca o femeie frumoasa care cand deschide gura miroase...
In fine..poezia o fi frumoasa...dar mari emotii am ca Mara n-o va spune la serbare...mai ales ca saptamana asta a lipsit din cauza racelii-bronsiolite iar miercuri e Serbarea.


Tara


Tara cat este de mare?
Cat un munte cu carare?
Cat un munte si-o campie?
Cat un deal cu pomi si vie?

Tara-s muntii hora prinsi,
Cu argint pe frunte ninsi ,


Dealurile, valurile,
Apele si malurile,
Nesfarsitele campii
Tresarind de ciocarlii

Tara-i omul care stie
Ce e dor si bucurie





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie