Sighisoara Burg - cetatea - no. 1

Cu parere de rau ne-am despartit de grupul excursiei si ne-am setat pe tourist mode asa cum suntem noi invatati ..la picior... Ei bine de data asta am pus eu mana pe aparat ..... de aceea veti gasi in denumirea postarii si cateva cifre arabe.

In celelalte postari voi adauga si pozele din aparatul lui Alex ...caci tati e tare zgarcit la poze...a trait putin mai mult in comunism decat mine. :D.



 AICI Se presupune ca s-a nascut Vlad Tepes, tatal sau a locuit aici.










 Si tot aici am descoperit ARTA - art crafts - casutele ne-au placut maxim.
 Domnul ne arata mai jos  o pictura cu breslele muncitoresti, povestind cum si ce munceste fiecare. Am retinut ca ultimul il buzunarea pe penultimul. Aici Alex a facut o poza superba a tabloului, Dar inca nu am descarcat pozele din aparatul ei.






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie