Activitati de Pasti 2015

O sa va aratam o parte din ceea ce am facut noi.

Am mai reciclat inca o data invitatia la nunta a Oanei :)..ne-a placut asa de mult cartonul si modelul incat ne-a inspirat mereu.


Am pictat achizitiile de la Irina Marin.



Am incercat sa facem aceste ornamente, dar copii mei nu au avut rabdare sa se usuce complet si M. s-a distrat cel mai tare spargand baloanele.




 Dupa bataia de cap cu doi copii greu de adus pe acelasi drum, m-am relaxat si eu pictand aceasta rama foto.



Felicitarea facuta de A. vineri la scoala, a iesit foarte frumoasa si-mi place muuult.



Da, da, si o cutiuta rezolvata cu tehnica servetelului ...trebuia sa devina cosulet de pasti dar a ramas asa un suportel de oua pictate si creioanele de ceara




Aici am vopsit/colorat oua cu creioane colorate ...am uitat insa sa-mi iau magneziul inainte....ouale trebuie sa fie fierbinti ca ceara sa se topeasca iar copilul (in cazul meu 2) trebuie struniti sa nu atinga oul cu mana.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie