NU veau la gradi! - o noua lectie

Exista o vorba romaneasca ,, Cat traieste omu'nvata"
Azi de dimineata micul om imi dadu o noua lectie.
- Nu vreau la gradi , nu vreauu la gradii ! mi-a spus aseara in soapta iar de dimineata stradiundu-se sa stoarca o lacrima intre acte.
Aproape mi se rupea inima pietrificata de calcarul rutinei ...in creierul meu un pitic nebun tipa la fel de tare ,,nu vreeeau la serviciuu, vreau sa mai dorm macar o jumatate de ora". Dar eu nu ascult pitici caci sunt un om mare :D.

_ Hai ma mami, ca uite te-am imbracat deja; in plus la gradi te joci cu copii, canti cu doamna, faci pictura....la gradi e frumos.

_Nu vreau la gradi, vreau sa stau acasa cu tati si cu Ana.

_ Nu se poate mami, pentru ca tati trebuie sa mearga cu Ana la doctor azi.

_Stau cu buni, cu tataie, stau  singura; sunt cuminte ....nu vreauu la gradi!

_ Hai pui la gradi! ai lipsit doua saptamani, nu ti-e si tie dor de colegii tai?

_NU.  Ce tie ti-e dor de colegii tai de la serviciu?!
_ ?!

Asta-i tot, m-a inchis....oricat de dragi si de simpatici ar fi colegii de serviciu nu mi s-ar face dor de ei si nici n-as sari dimineata la 6 din pat doar ca sa-i vad cca 9h/zi......Am dus copilul la gradi, am plecat si eu la serviciu...dar....am invatat cel putin o lectie de la o mica profesoara de 3 ani si 10 luni....mai intai ar trebui sa-mi raspund eu la intrebari si apoi sa le pun copilului.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie