Discutie intre fete

Aseara am avut o discutie intre fete:
Ce nu va place la tati?
- Ca are barba
- Ce nu va place la mine?
- Ca porti pantaloni aia rupti?
- Ca tipi la noi?
- Ca vrei mereu curatenie,..si mami la mine pe masa e curat.
-Si-mi place mami la tine ca esti frumoasa cand te machiezi.





Asta a fost asa doar pentru pregatirea terenului......apoi le-am povestit de baiatul de care imi placea mie cand eram la gradi, de baiatul cu ochii negrii de care am fost indragostita in clasele II-VII...apoi de baiatul cu ochi negri de care am fost indragostita in liceu(le-am dat si numele..asta asa pentru ca inca nu sunt amnezica) ..apoi le-am povestit cum m-am indragostit pe la 17 ani de baiatul acela pe care ele azi il numesc,,tati,, culmea e ca uitasem ca ,,tati" a fost baiatul acela cu parul blond si lung si ochi caprui de care habar n-am de ce m-am indragostit pentru ca nici macar nu respecta tiparul pe care-l respectasem ani de zile.
Apoi a urmat intrebarea ...voua de cine va place la gradi, scoala?
Pentru ca nu vreau sa pierd increderea...am sa dau niste nume fictive sau doar initiale.
Ana mi-a spus ca ei l-a gradi i-a placut de T. si de A.B.; la scoala ii place de un baiat A. parca pentru ca invata bine iar de pe strada i-a nominalizat pe doi baieti de varsta ei...singurii....cred ca se refera la placut doar asa ca simpatie ..nu prea cunoaste sentimentul ala de placut pe care pe mine ma incerca la varsta ei...si asta ma bucura :)

Mara mi-a spus ca ei ii place de D.
- De ce iti place de el...am intrebat
- Pentru ca are capul frumos

De dimineata mi l-a aratat....din discutia baiatului cu mama sa am inteles ca si el o cam place pe Mara ....dar mie nu mi s-a parut ca are un cap asa de frumos si nici nu e de nasul fetei mele =)))).
Dar mamica arata bine.... si punctul lor comun este ca sunt singurii din gradinita care au fost la Festivalul lui Mickie.


De D. de laSighisoara se pare ca a uitat sa-mi spuna desi ii sclipesc mereu ochii cand vorbim de el

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie