Care-s prioritatile?!

In perioada Covid-19, lucrurile vazute de mine sunt asa:
- Eu de 15 ani platesc cam 40% din venituri la stat /asigurari + pana mea ; 40% eu +40% sotul si am avem si doi copii a caror alocatie a crescut la aproaaape 40euro acum vreo 2 ani sa zic asa ( nu mai stiu exact) pentru ca din acei bani nu poti asigura mai nimic unui copil.
_ Vine un virus...nu letal, nu in apa...nu in aer. Toti cei ce munceau in afara ( nu ma intelegeti gresit, nu am absolut nimic cu acestia da..) care nu au platit asigurari si nspe mii de taxe in tara..caci si eu as fi dus-o mult mai bine o perioada muncind la negru..vin in tara si sunt carantinati si hraniti pe banii statului .... in fine..nu am o problema cu asta...insa statul Roman nu isi permite sa asigure niste conditii minime in scoala romaneasca...nici online, nici offline si in niciun fel. Care-s prioritatile?
In aceasta perioada am reusit sa-mi resetez gandirea, emotiile si tot ce e mai important in viata fiecaruia..caci acest mic virus este doar o atentionare de genul: ,,Bai treziti-va!!!" dar din pacate unii dintre noi se adancesc mai tare....
Vi s-a mai dat o sansa, invatati din ea si regasiti-va pe voi in voi insiva..tot ce e in exterior nu va apartine.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie