Reset - intuitia

Oare cati dintre noi se mai bazeaza pe intuitie?
Foarte putini. Uneori actionez doar pe baza unor informatii si ulterior imi dau seama ca doar intuitia era suficienta sau si mai grav, daca as fi actionat pe baza intuitiei rezultatul ar fi fost mult mai bun.
Intuitia este una din setarile omenesti cele mai importante ...din simplu fapt ca e conectata la ..dar sa lasam explicatiile care in ochii unora mi-ar pune camasa de forta.
Doar atat va  rog, din cand in cand lasa-ti cerebralul si inteligenta remarcabila, unica si geniala si apasa butonul Intuitie. Si daca nu mai gasiti butonul acesta e doar pentru ca l-ati ascuns ani de-a randul, relaxati-va mintea ( nu e chiar usor sa faci asta) . Oare ,, Fericiti cei saraci cu duhul!" ce o vrea sa insemne ?!
Mie, momentan intuitia imi spune sa stau acasa si imi tot spune sa -mi pastrez echilibrul caci va fi bine.

Asadar: Ai incredere in discernamantul si in intuitia ta

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie