RESET 2020 - Rezolva cu CALM orice ai de facut.

Inca de la inceputul epidemiei de Covid ...sau manipularii politice sau sfarsitului lumii sau  conspiratiei puterilor paralele sau inspiratiei masonilor sau razboiului financiar ...sau cum vreti voi sa numiti acest impas.....mi-am spus ca nu doar lumea ci eu insami am nevoie de o resetare.
Carantina m-a prins fix in primele 50 de pagini ale cartii ,, Forta gandirii pozitive" , pe care o rumeg cu greutate si o citesc incet mai ales ca cca  9 ore pe zi sunt putin blocata de noul si magnificul sistem ,,munca de acasa" ... (de care sunt ba foarte multumita, ba excesiv de nemultumita). Ajunsa cu greu pe la pagina 150 dupa 20 de zile =)) autorul imi tot repeta sa repet niste mantre zilnic pentru a-mi reseta gandirea.
Nimic nu e intamplator, nu? Gand la gand cu bucurie :)

Personal aveam totusi o alta viziune despre aceasta carantina, credeam ca am sa ma apuc sa scriu cartea aceea uimitoare pe care tot vreau sa o scriu...dar n-am nicio idee de titlu si continut...ce pare bun azi..maine pare ingrozitor.in plus se pare ca s-a scris depre tot si despre toate.
Am crezut ca voi pune ordine in viata copiilor caci lipsind 10 ore/zi ...zi de zi din viata lor...au cam ramas lucruri nerezolvate...surpriza ...se pare ca e cam tarziu ca sa mai fac ceva ...si fiecare rotita se  invarte cu tensiune..iar eu nu-mi doresc asa ceva...mai merg pe premisa ca ,,niciodata nu e prea tarziu"
Mantra zilei de azi este: Rezolva cu CALM orice ai de facut.
Revin si maine :) 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie