Reset - 2 " Daca Dumnezeu e cu mine

Am trecut de 30 de zile de carantina, pentru weekendul ce tocmai a trecut planuisem din timp o iesire din cotidian... am renuntat bineinteles la aceasta, dar gandul a ramas...caa un vis neimplinit.

Sambata am citit ,, Lamai, carti si prieteni" o carte pentru copii mai mult, dar creierul meu savureaza ca pe prajituri acest gen de carti si pentru ca NIMIC NU E INTAMPLATOR la inceputul cartii se vorbeste despre Anne Frank, cartea care mi-a dat universul peste cap...si nu doar mie.

Anne Frank a stat impreuna cu familia sa si inca o familie in dependintele unei fabrici , 2 ANI...2 ANI..si noi nu putem sta nici doua luni....si ce conditii avem noi fata de familiile acelea?!!! Dependintele sunt super-vizitate in zilele noastre, toti o admira pe Anne..bla, bla.......pai nu suntem noi niste ipocriti?!
Consider ca daca am fi stat toti ...dar toti ...cu exceptia medicilor si armatei... in casa 2 saptamani.............lucrurile s-ar fi terminat mult mai repede ...Fereasca Dumnezeu sa conduca tara asta unu ca mine.....dar la noi interesele sunt mult prea mari ..si nu mai vreau sa ,,bat apa in piua" pe tema asta....mi-e greata.
Mantra zilei de azi este: ,, Daca Dumnezeu e cu mine, cine e impotriva mea?" ( Forta gandirii pozitive  NORMAN VINCENT PEALE)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie