Incepe scoala -din ciclul ,,ROMANUL S-A NASCUT HATER"

Doi chestii cu viitoarea carantină de la coronavirus ⋆ zoso blog

 Nu stiu altii cum sunt.....dar eu cand ma gandesc ca peste o saptamana incepe scoala...ma apuca...depresia. Cred ca e o trauma din copilarie sau ceva de genu asta...altfel nu-mi explic.

Sistemu' ...sistemu' suntem noi ..la naiba!!

In 20 20 lucrurile sunt si  usor complicate din cauza de covid 19.

Din ciclul ,,ROMANUL S-A NASCUT HATER"

Pe fii-mea cea mare  ( operata pe cord + multe alte probleme) o baraie diriga la cap pe whatsup ( ma streseaza pe mine nu alta) ..sa se duca la doctor sa-si ia avizul epidemiologic. PE BUNE???!!! 

Pai ne ferim sau incercati sa ne imbulziti pe la cabinete...de acum?!!! 

"Buna seara,

Revin, și insist, grabiti-va spre medicul de familie intrucat fără acest Aviz nu puteti sa începeți anul scolar; și dacă tot mergeți la medic luati și  adeverinta pentru ora de sport.

 Pentru moment atât. Va rog sa va hrăniți, să vă odihnit și să ne vedem sănătoși!"

Colac peste pupaza cica daca avem bunici cu boli cronice sa-i trimitem si p-astia pe la doctorii lor  ca sa scoata adeverinte...dar daca sunt parintii, fratii sau chiar copiii bolnavi cronici ?!!! Nu conteaza....sunt mai tineri.. se descurca ei.

oameni-masti – Noutati Crestine

COPIII TREBUIE SA POARTE MASCA la SCOALA

1. VIN LA BIROU DE PRIN IUNIE... folosesc cca 2 masti pe zi..desi ar trebui sa port vreo 4... asadar -  10 pe saptamana...si sincer am momente in care uit sa mi-o ridic pe nas cand ies din birou ...eu .OM ADULT SI RESPONSABIL...

2 copii x10 masti + 2 adultix10 masti ...ne trebuie o cutie de 50 de masti pe saptamana - STITI CE INSEAMNA ASTA IN BANI? STITI CAT E UN SALARIU in romania?!

2. SCOALA asteapta voluntari din randul parintilor pt pexiglas, it etc.... really?! e ca si cum noi am fi platiti doar pentru faptul ca suntem parinti.

3. PRIMA SAPTAMANA DE SCOALA - MAREA BAJBAIALA

- ORAR - SIGUR NU

- MANUALE - SIGUR NU

- CAIETE SPECIALE- NICI ATAT

SA mai spun ceva de dezinfectant? scoli fara apa curenta?!  cu wc-ul  in curte?! separarea claselor pe intervale orare ?! pe saptamani?!!! nu stie nimeni nimic... o sa incepem scoala...CEL PUTIN PANA IN ZIUA DE ALEGERI CAND SCOLILE VOR DEVENI CABINE ELECTORALE - YUPPPPIIIII..  CA DE,  IN ROMANIA INVATAMANT ONLINE SE POATE ( FARA  TERMINALE) DAR  #VOT ONLINE???!! NAIBA A MAI AUZIT??!

Fotografii de epocă cu oameni purtând măști în timpul gripei spaniole din  1918

Toti suntem revoltati... NU CA INCEP COPIII SCOALA. Pentru ca ne dorim din suflet ca ei sa revina la scoala...(tocmai mi s-a rupt masca...elastice de kkt...smecherie romaneasca) .

Suntem revoltati pentru ca stim ca prima saptamana de scoala e degeaba. 

Suntem revoltati pentru ca cei ce pun regulamente pe hartie o fac doar ca sa bifeze niste puncte.

Suntem revoltati pentru ca suntem nesiguri ...iar noi nu ne-am fript cu ciorba ca sa suflam in iaurt...noi am inceput sufland in iaurt....

Ce sa mai ... aproape ca nici nu stiu ce sa mai spun... ar mai fi chestia aia...DA' zi tu cum sa facem daca esti desteapta?! As avea cateva solutii... nu extrem de scumpe ...ca de ... eu stiu ca totul e fifty/fifty .... si da CORUPTIA UCIDE!  si da 95% din romani sunt CORUPTIBILI...

Va mai pup?! sau....?

O minoră de 13 ani din Galați a primit sute de mesaje anonime de amenințare  cu violul sau moartea. Pe cine suspectează familia - disasters - Fluierul.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie