Old town Nessebar

 Despre orasul vechi Nessebar o sa gasiti tot felul de informatii..asa ca o sa incerc sa va spun ce am facut noi. Oricine poate percepe in felul sau lucrurile. Insa mai jos poti descoperi niste puncte pe care le recomand in cazul in care ajungi in acest loc minunat.




Daca sunteti in Sveti Vlas sau Sunny Beach ...mergeti spre insulita aceea cu moara la intrare...nu veti regreta. Din Sunny Beach aveti un trenulet si am vazut chiar un autobuz etajat. O excursie merita..si nu o sa va oara rau ca ati pierdut o zi de plaja. Oraselul insa are o atmosfera aparte seara..si poate chiar noaptea.




Parcare se gaseste atat pe dreapta la intrare cat si in partea stanga mai aproape de port, sunt parcari cu plata si nu au costuri mari ...vreo 2 sau 4 leva pe ora.

Soseaua de legatura  dintre orasul nou si orasul vechi. Scena din imagine este pregatita pentru 15 August - ziua oraselului 

                                    

Pe insula se poate intra si cu masina doar cu un card de acces , pe care-l au localnicii probabil. Noi am stat cazati 3 nopti si am rugat gazda sa vina sa dea cu cardul la intrarea de jos... n-as putea spune ca a fost prea incantat sa fie chestia asta.

Plaja si marea din capatul insulitei - sunt doar un miraj, ne-a incantat foarte tare..si am mers hotarati sa facem o baie, insa apa este murdara si are un miros dubios ( sau poate am avut noi ghinion)





















Cladiri vechi, telefoane publice, parculete





































Se mananca foarte bine la terasele minunate si muulte.. noi am mancat la Dionis, Neptun si Honolulu. recomand Neptun


 si Dionis unde am mancat foarte bine.





  Atmosfera este una de libertate, aerul acela pe care-l simti pe malurile Greciei.

In centru vechi se pot cumpara de toate..de la produse de firma pana la chiciuri..si suveniruri ...insa recomand sa va tineti tari si sa inconjurati insula pe faleza .....cazi ai impresia ca esti in alta lume..peisajul si zgomotul valurilor te transpun automat intr-o lume de vis.

Noi am prins perioada de 15 August, ziua oraselului...si a fost foarte aglomerat...din aceasta cauza abia am gasit cazare. Ne-am cazat la Iannis Paradise ...intr-un apartament acceptabil , una dintre camere avand  o vedere superba spre mare....insa amabilitatea gazdei nu a prea existat...chiar am avut impresia ca deranjam ...desi ...am fost insesizabili :D.



Locuitorii sunt adevarati artisti. Am vazut picturi superbe, opere de arta incredibile, vechituri nemaivazute.... de exemplu am vazut un suport de chibrit de metal pentru chibrituri .... si mi-am pus creierul sa caute utilitatea unui asemenea obiect...clar in razboi pe timp de ploaie..erau utile.


Desi am stat 3 nopti ... am mai vizitat oraselul de doua ori inainte. Prima data a fost curiozitate, a doua oara a fost dependenta de atmosfera si feelingul simtit prima data.

Desi multe magazine, minimarketuri accepta plata cu cardul, cei mai multi prefera cash...insa veti gasi acolo si case de schimb ..si saorma..si genti de piele...si ruine...si de toate.

In fiecare zi am descoperit cladiri noi, locuri noi, hoteluri noi, terase noi ... strazi noi... era un fel de toate-s vechi si noua toate.

                           









Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie