Scoala online _ romania 2020 rai si iad

 Pacat ca nu am voie sa inregistrez ..GDPR-ul.

Fiica-mea cea mica fiind in ciclul primar si avand o doamna deschisa si interesata, Doamne ajuta! au reusit sa puna la punct un sistem pe zoom ..doar ca scoala vrea sa schimbe platforma de saptamana viitoare si sa o luam de la inceput. ..eram asa mandra ca reuseste sa se descurce in sistem de 85% ....cu nemultumirile ei de rigoare.

Insa la fii-mea cea mare ... 30 de minute / ora... clasa a 11 a, scoala profesionala speciala.... se intra de la ora 8 cate jumatate de ora.

Ora 8... am asteptat un semn...nu a venit.

Ora 8:30 - tot mai asteptam sa intram la prima ora, asteptam un semn pe grupul de whatsup al clasei insa apare un alt grup... pe care se face prezenta...de 10 minute ....fiica-mea e trecuta absenta.

Scriu repede ..Popa prezent...mai face 5 minute prezenta si apoi scrie revoltat/a ca sa se raspunda in 10 secunde altfel sunt trecuti absenti.... WTF... 30 min ...se face prezenta. Apoi li se da doua texte sa le citeasca in cate 10 min + si sa spuna ce au inteles.... inainte cu 20 de min de sfarsitul orei..li se spune sa scrie textele in caiete. Ne apucam de scris...e ora 8.55. ( Aveau 3 ore)

Intre timp la ora 9.05 primim linkul pt zoom - limba romana, inca mai scriem la TM , din dormitor fii-mea cea mica canta Desteapta-te romane! cu clasa....mailul meu e plin...mai am inca doua grupuri de scoala care bingane... incepe limba de romana...se discuta...mult... si nimic...ii intreaba de 4 ori de ce n-au facut nicio ora. ...in timpul orei pe zoom ..tot ce li se spune e sa copieze imunul in caiete ...si sunt intrebati ceilalti copii de ce nu merge sa se conecteze x sau y ???...au ai ramas 10 minute..intre timp doamna de practica le tot scrie pe grupul de whatsup..despre conectarea de maine...se vorbeste despre asta pe zoom in ora de romana...mai bingane si alte mesaje. Se termina cele doua ore de romana....concluzie..." Deci puteti toti sa va conectati pe zoom!"

Am innebunit!!! e a doua zi de cosmar,...asta scoala romaneasca online....a si inca ceva le spune doamna diriginta: " O sa vedeti ca nu va mai intoarceti cu timpul asta cand o sa incepeti serviciul s-a dus viata voastra "  !!! Pe bune???!!!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie