Britt Marie a fost aici

 Tot datorita lui Ove am ajuns si la cartea astea.

Sincer nu ma prinde foarte tare la inceput, chiar ma plictiseste. Dar e ceva la femeia asta care inteleg, sunt abia la jumatatea cartii si ma confrunt cu un sentiment de mila amestecat cu mandria faptului ca o femeie chiar trecuta de varsta mijlocie o poate lua de la capat cu succes. ( cunosc si eu pe cineva un fel de Wonder-Woman)



Din pacate prea multe femei inca traiesc in umbra sotilor lor, toxici si individualisti, soti care ajung bine doar pentru ca stau catarati pe umerii unei femei ,, antisociale"

Imi place in mod deosebit partea de mai jos in care Britt - Marie cea plina de prejudecati si frici , cea care nu-si incalca principiile ajunge sa dea cu sutul in mingea ( murdara)

Sa nu uit, imi plce si rezonez cu ideea ca un om bun ( cu adevarat bun la suflet si curat ) poate strapunge orice grup si se poate face remarcat, iubit si respectat. E aura aceea pe care nicio acreala n-o inaspreste.

In schimb, din cauza faptului ca intr-o perioada am lucrat cu clientii, nu sunt deloc de acord ca fata de la Agentia locurilor de munca sa fie apelata la orice ,,rahat" desi poate ca are nevoie de asta, totusi eu sunt subiectiva si declar transant ca ma enerveaza.

*

Revin dupa finalizarea cartii. 

Finalul care daca e bun ma face sa-mi schimb cu totul parerea despre o carte.

Desi la inceput n-am inteles toata treaba asta cu sobolanul ..in cele din urma apare fraza asta care imi subliniaza genialitatea autorului ,, Șobolanul nu face niciun efort sa fie altceva." SI BUUUM de aici intru pe un alt fagas, las apele de suprafata si  ma implic in poveste caci rezonez maxim cu  fraza asta care- mi confirma pur si simplu credinta ca animalele sunt cu muuuult deasupra omului ..pur si simplu pentru ca ele nu incearca sa fie altfel decat sunt. Sunt si atat.

Abia pe la jumatatea cartii intervine intriga..si devin usor curioasa. Din punctul meu de vedere pana in momentul asta e multa vorbaraie...ha>? nu ca as judeca asta, eu nu judec doar asa... spun si eu asa ::))

Altceva ce trebuie sa stiti e ca dupa ce terminati de citit cartea ..in cazul in care veti vedea un ,,Faxin" in magazin ..sigur il veti achizitiona, eu deja folosesc bicarbonat dar il voi folosi si mai mult, Caci toti suntem defecti, bine nu obsesivi - compulsivi dar defecti si demni de ironii in anumite cazuri caci defectele acestea ne fac oameni. SI e ok sa fii Om.

Si inca ceva chiar si babele acre sunt oameni. Nu uitati asta. N-avem dreptul sa judecam dupa o reactie, o replica sau aspect viata ne trece pe fiecare prin menghina si nu iesim toti calcati ba unii ies sifonati rau de tot dar tot mai au puterea sa se indrepte. pentru ca nimic nu e pierdut si NMIC NU SE PIERDE, TOTUL SE TRANSFORMA continuu.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie