Toate acele locuri minunate

 O carte care mi-a amintit cat de fragila e adolescenta. O recomand tuturor adolescentilor si preadolescentilor.

O carte care m-a rascolit . Am plans, am zambit, am suferit, am trait chiar si o poveste de dragoste asa cum doar in adolescenta o poti avea.  Mi-am reamintit cat de multa suferinta strangi in bulbul adolescentei, cum te lasi afectat de toate suferintele din familie....cat de aproape esti de dependenta si cum toate te apropie de ea. Cum totul devine tragic si cum ai libertate si curaj sa le faci pe toate.

Insa cel mai important lucru cu care ramai dupa aceasta poveste e ca viata merge inainte si ca merita traita.

Finch si Violet , atat de diferiti, in mare datorita/ din cauza mediului familial.

Am vazut ca e si film pe Netflix, recunosc ca nu l-am vizionat, cartea m-a ravasit suficient.

















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie