Oameni Anxiosi - Frederick Backman

 Da,,da..Ove il recomanda din nou.

Cautand coperta cartii pe net acum un minut, am aflat ca exista si un serial pe Netflix bazat pe acest roman..abia astept sa ma delectez in aceasta pauza de citit :)

Nu prea ma tenta titlul, ma asteptam la vreo analiza a anxietatii, la sfaturi si prostii de gen..n-a fost asa.

 M-am trezit prinsa intr-o poveste frumoasa cu gust dulce- argintiu din care afli ca noi toti avem probleme, ca nimeni nu are o viata perfecta indiferent de situatia materiala, varsta, stare civila etc. Si mai ales ca totul are o rezolvare, In plus mi s-a intiparit din nou in minte raspunsul la intrebarea ,, Cum inghiti/mananci un elefant?"

O carte tare frumoasa de care mi-a parut sincer rau ca m-am despartit.



Filmul ....nu se compara cu cartea ( bineinteles) dar e destul de bine facut. Politistul tanar e departe de cum mi-l imaginasem eu . Suspansul in care te tine cartea cu privire la spargator nu l-am simtit in film    ( poate si pt ca deja stiam) . Dar am descoperit ceva ce nu remarcasem in carte si anume faptul ca situatiile de criza apropie oamenii. Iar oamenii oricat de rai iti par pe dinafara in interior sunt buni caci fiecare dintre noi are un suflet, o poveste ...e suficient sa atingi coarda sensibila si totul se transforma.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie