MINCIUNA LUI MICHELANGELO - IOGOR BERGLER

 N-am mai scris de ceva vreme... asta pentru ca in mare parte am cam citit.

Cartea din titlu a stat vreo jumatate de an in asteptare, nu ma prea tenta Michelangelo mai ales pentru ca stiam ca fusese rivalul lui Leonardo da Vinci. In fine, ideea e ca de cand am pus mana pe cartea asta ..greu m-am dezlipit de ea. Rufele au ramas nespalate, casa nematurata si copiii nemancati.

Desi e un mileu cu crime la nivel de Vatican, pe alocuri mi s-au confirmat niste adevaruri de  mi-a bubuiut mintea.. inca si acum la o luna dupa ce am terminat-o mai tot zvacneste intr-un colt.

Autorul desi e de origine romana, nu pare. Cartea este scrisa  inteligent si pare foarte bine documentata si argumentata. Mi-a placut mult si cu singuranta o sa va placa si voua. Singura mea problema este ca anul trecut avea un pret aproape dublu fata de momentul actual.

In timpul citirii acestei carti am alternat cu filmul ,. Cei doi papi" pe Netflix. Un film excelent pe care-l recomand de asemenea.

Mda... chiar asa... cel mai mare secret din istorie, cea mai mare minciuna pe care s-a cladit lumea.... toate  ineptiile in care ai crezut au o explicatie. Si totusi ....


Bafta la cittit!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie