Alaptarea - probleme :(

Mi-am canalizat toata ambitia pe alaptat inca de la inceput, mai ales ca in ceea ce o priveste pe Alex tot timpul m-am invinuit ca nu am insistat suficient si ca probabil din cauza asta imunitatea ei e scazuta... de data asta m-a ajutat intr-adevar si copilul. Nu a refuzat ,, sticluta,, chiar daca la inceput era aproape goala...apoi am indurat durerile si usturimile saptamani la rand.. am avut o perioada de inceput cand dupa fiecare masa puiul manca un supliment de lapte praf 30- sau 60 ml, apoi ne-am ajutat de ceiutul de colici aprox 50 ml / zi, ceiut care ne mai calma in special seara. Apoi am reusit doar cu ceiutul si lapte natural...laptele praf ramanand ca hrana ocazionala. Puiul manca cu pofta si asta m-a multumit la maxim...Dupa problema usturimii si a durerilor a aparut problemutza nr 2 ..oare eu ce sa mananc..peste tot scria ce sa nu mananci...nimeni nu-mi spunea ce sa mananc ci ce sa nu mananc...imi mai ramaneau ca optiuni doar supele si ciorbele fara ciorba de fasole ( dupa care si acum inghit in sec), carnita si oua ...in rest mai nimic. apa, ceai de stimulare a lactatiei ( de care mi0e greata) , lapte , iaurt si mai scap din cand in cand si cate o cafea caci altfel nu pot. Acum totul era bine...noaptea nu trebuia sa alerg buimaca dupa biberoane..iar pe drumul spre Alunis ( prima excursie la tara) nu a trebuit sa-mi fac griji cu laptele praf si biberoane, apa plata si sa stau sa fierb totul .....apoi bebe nici nu ar avea rabdare sa ma astepte sa prepar eu biberonul...iar noaptea chiar daca uneori se treze din jumate in jumate de ora sau din ora in ora ,,sticluta,, era la purtator si laptele deja preparat...si pentru ca eram prompta la datorie ..bebe nu reusea sa se trezeasca total si adormea la loc linistita..Acum sunt/eram multumita dar de saptamana trecuta au inceput sa ma doara doua masele...sau ce a mai ramas din ele dupa sarcina...am  suportat cu stoicism fara sa iau nimic...de duminica insa cea care ma supara mai tare a inceput sa se umfle...dar pentru ca eu sunt deja usor umflata dupa sarcina si problema cu hipotiroidia nu se prea observa ...pana azi ( miercuri) am ditamai falca si a inceput din nou sa ma doara...asa ca am inceput sa iau ampicilina ( asa m-a sfatuit medicul ei -ieri cand am foat la vaccin) ....am luat o pastiluta de dimineata si dupa ce o voi lua si pe cea de la ora 16.00 am sa incep sa trec usor pe lapte praf mai spre seara...cu toate ca la noapte ma voi folosi din pacate sau din fericire tot de calea cea mai simpla...,,sticluta la purtator,, asta mai mult pentru ca noaptea reactionez mai mult automat si din instinct...sa vedem de acum ce va fi..mi-ar parea foarte rau sa intrerup tocmai acum alaptatul cand totul mergea asa de bine, in plus laptele praf costa fff mult iar bebe e foarte mancacioasa.
Ieri Mara a facut vaccinul de 2 luni, dozadubla, doua vaccinuri si urlete de rigoare...dupa ce a gangurit in cabinet si ne-a povestit cam tot ce a facut ...s-a suparat tare pe noi la momentul si dupa vaccin..acum cantareste 5.200 g , f bine pt cele 2 luni ale ei ...bine au fost 5.350 dar dna asistenta a scazut 150  greutatea pamparsului si a imbracamintii , caci asa cum a spus si ea a avut de unde. Pentru ca esti foarte constipata am fost sfatuite ca de azi sa-ti dam cate o llingurita de suc de mere si sa crestem treptat pana la 10 lingurite. Azi ti-am dat ,,lingurita,, pe care ai scuipat-o apoi la a doua te-ai strambat copios ..pacat ca n-am putut face poza in acelasi timp. Acum astept ,,rezultatul,, caci de luni nu mai am niciun ,,rezultat ,, si atunci a fost fortat de 1/2 de supozitor cu glicerina.
Alex e la tara, am lasat-o acolo intr-o ultima saptamana de vacanta la tara,ii este dor de tine si noua de ea..dar macar suntem mai linistite.. in primul rand ca nu-i mai duc si ei grija asa tare si in al doilea rand ca acolo are copii sa se joace. Prostie din partea mea sau nu? In weekend cand am fost si noi la tara, pe Alex au tabarat doua verisoare mai mici si au tras-o de par pana i-au luat agrafele, Alex asa cum a fost invatata nu a reactionat la bataie decat cu urlete..mama micilor monstri nu si-a certat copilele si uite asa am intrat in cercul vicios...si fara agrafe si cu teama ca Alex sa nu ia bataie chiar asa de la toata lumea si in plus cu grija ochelarilor ( pe care ieri i-am dat la refacut  si care ma costa 480 ron (doar lentilele)) mi-am sfatuit copilul ca in loc sa intoarca si celalat obraz ( asa cum din educatia mea o invatasem) sa reactioneze si ea la bataie cu bataie..pentru ca de..nu-mi convine ca ..copilul meu sa fie batut fara ca el sa reactioneze macar ..cu toate ca si aici exista un revers al medaliei. Azi cand am sunat-o ..primul lucru pe care mi l-a spus a fost ca a batut-o pe Eliza, din pacate o fetita mai mica, aparent foarte cuminte si cu oarecare probleme, am intrebat-o de ce si mi-a spus ca a fost rea...n-am mai spus nici ca nu e frumos si nici ca nu asa se face...Alex se bulverseaza foarte usor la chestiile astea iar la ea lucrurile sunt de doua feluri..albe sau negre..la ea nu exista cale de mijloc..astfel ca si la partea asta ca si la partea cu alaptarea sunt 1-0.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie