Sfarsit de August 2011


Ne-am nascut condamnati ...asta am retinut din un interviu dat de dl. Cornel Dinu, interviu difuzat azi pe posturile Tv la 5 zile dupa operatia pe cord...bypass parca. Asa e ne-am nascut condamnati pentru ca orice si oricum ar fi exista un final insa totodata ne-am nascut condamnati sa luptam ...iar lupta se termina cu o victorie, rareori egalitate: Suntem obligati sa luptam, sa speram si sa ne dorim sanatate si fericire. Asta ma face sa constientizez cat a luptat Alex pana acum... daca l-a nastere a fost doar pulsul si a inceput cu scor apgar 2 iar la 5 min a ajuns la 6 ...asta inseamna ca a luptat spre evolutie inca de la inceput ....desi eu in 20 de ani nu stiam ce inseamna lupta pentru viata m-a invatat un copil de 1 an si 5 luni cand a trecut a doua oara pe langa prapastie...si a invins....
Azi a fost la ziua colegei de banca, Monica, impreuna cu tati.











.Eu am ramas cu micul terorist gingas acasa....care nu se mai satura.....ce te faci cand vaca nu mai da randament??? o duci la abator ??? o vinzi ?? sau nu-i faci nimic?? in fine ....saptamana aceasta tati a reusit sa mearga pentru prima oara cu Alex la dentist, pentru prima oara intr-un an jumatate cand la Kinderdent am platit consultatia desi Alex a refuzat sa se urce pe scaun. Acum am gasit un alt dentist ortodont, bun  care a facut-o pe Alex sa se urce pe scaun si care i-a explicat ce se va intamplala urmatoarea vizita..sper sa mergem pana la capat...desi va fi un drum anevoios. Saptamana trecuta ne-am chinuit toti sa-i scoatem un dinte care desi se misca de 5 luni refuza sa cada....am inceput eu, a continuat Iulia apoi tati...apoi iar eu... apoi Alex a inceput sa planga si dintele sa sangereze....i-am dat o pauza...a venit Vlad sa-l lege cu ata ..nu a reusit si in cele din urma Iulia care facuse o obsesie a reusit sa-l scoata. Tot saptamana trecuta am alegat ca nebunele prin mall sa ne luam rochite pentru botez...care bineinteles lui tati nu i-au placut...si acum nici mie.... si ca sa fie totul bine ...nu stiu unde-mi sunt pantofii...habar n-am unde i-am ascuns de data asta.
Tati a avut o saptamana de concediu grea: Luni am fost la Budimex cu Mara pt ecografia de sold, Marti a fost cu Alex la dentist, Miercuri cu actele la primarie pt cic, Joi a mai dus ceva la primarie pt ce fetele de la personal mi-au gresit si a doua oara actele apoi la comisie sector 5 iar Vineri toata ziua a taiat lemne si a organizat putin curtea care devenise un dezastru ...a intarit si gardul caci avem niste vecini tare neglijenti si din pacate ...foarte incarcati rezidual +)) nush cum sa zic sa nu jignesc pe nimeni.
Mara isi baga manutele tacticoasa in gura si ganganitul e tot mai haios, la foame reactoneaza tare urat ..e nervoasa si nerabdatoare...ieri a ciupit-o iar un tzantzar de obraz...nenorocitilor le plac obrajorii ei frumosi.
Ma streseaza foarte tare botezul, muzica  si restul..n-am apucat sa facem mare lucru..Vlad mi-a descacat cam un sfert din playlist ... l-am organizat oarecum ...dar trebuie sa acopar cel putin 4 ore de muzica ... in rest nu stiu cum o sa ma descurc ,,,, pe post de mama Mara, pe post de mama Alex, pe post de gazda si pe post de Dj ...va fi complicat...dar stiu ca ma descurc sa fac mai multe lucruri in acelasi timp ...doar saptamana trecuta faceam clatite, dadeam copilului sa manance, ascultam muzica si o ajutam pe Alex cu cititul si temele de vacanta (care m-au chinuit ingrozitor vara asta). Ma mai streseaza faptul ca desi am teoretic vreo 20 de invitati ...nimeni nu zice nimic sigur apoi chiar socrii ma incurca pentru ca asa cum fac de oicei vor sa-l aduca si pe nepot (nelipsit) desi stiu ca nu voi aveam prea mult spatiu sa-l cazez si pe el si desi i-am instintat ca vom fi intr0un sistem restaurant cu meniuri ... dar lor nu le pasa de asta ...si ca de obicei ..ma stresez aiurea.
Iulia a plecat la nunta celei mai bune prietene din copilarie...Kati, care si-a planificat o nunta de doua zile in doua localitati diferite ca sa impace pe toata lumea..un maraton de nunta din punctul meu de vedere, nunta planificata in detaliu de aproape un an si ceva de zile ...dar... care...a avut un eveniment desi asteptat ..neasteptat. Bunica ei ..a miresei .... sarbatorita in sat pentru varsta de 103 ani pe care o implinise in urma cu cateva luni ...a ajuns la deadline ...tocmai ieri ..asa ca totul inainte de nunta a inceput cu o inmormantare...e groaznic cand soarta iti rezerva astfelde surprize dar cum optimistul vede intotdeauna partea plina a paharului isi spune...bine ca nu s-a intamplat deadlinul in dimineata asta, bine ca ne asteptam ca se va intampla si asta etc... Acestea fiind spuse ..am sa ma relaxez spre somn in cantecul greierilor care in curand vor amuti...aproape a trecut si vara lui 2011.....timpul asta alearga ca un nebun si deja am inceput sa gafai in dorinta de a-l prinde din urma si de a profita de bunatatea lui fugitiva. Noapte buna!! Sper sa revin cu poze la capitolul acesta.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie