Iubesc deci exist

Am mai spus-o ma repet: imi plac concursurile si -mi place sa scriu..de fapt imi place sa emit ganduri si cuvinte...mi-ar fi mai de folos un reportofon..dar ar fi si usor periculos sa stie lumea toate nebuniile mele =))

Ieri am scris la un concurs pe tema micile gesturi...si am scris ca si aici ...azi m-am trezit cu multe commenturi ale unor oameni pe care nu-i cunosc...m-a impresionat asa ca am sa redau textul si aici ca sa nu-l pierd ...mi-e dor de bunicii mei si stiu ca intr-o zi undeva ne vom reintalni.

Viata e ornata de gesturi …gesturi mai mici sau mai mari, gesturi care ne fac multumiti sau chiar fericiti….Imi place sa vad zambete pe chipul celor dragi….si le vad in urma unei mangaieri sau cand ne strangem toti la masa. Cacaua cu lapte si clatitele sunt gestul meu cel mic care o incanta pe fetita mea mai mare, de asemenea ne place sa pictam impreuna, sa ne jucam impreuna si sa jucam carti. Alaptatul (pentru care m-am straduit o perioada) e micul meu gest pentru bebelusa care o avem de doua luni iar zambetul dupa ..,, face toti banii,, . La pranz (caci sotul meu lucreaza numai de noapte) si astfel pranzul e dimineata lui…cand consider eu ca a dormit suficient …pun cafeaua pe foc ..iar mirosul cafelei il trezeste in maxim jumatate de ora de la fierbere…apoi bem cafeaua impreuna…e micul meu gest pentru noi. Asta imi aduce aminte de ritualul bunicilor mei, oameni simpli de la tara care din pacate acum nu mai sunt printre noi, care se trezeau dimineata si in serile de iarna beaua cafeau in camera alaturata dormitorului nostru. In timp ce-si beau cafeaua vorbeau despre ce s-a mai intamplat in sat  …apoi bunicul ii citea articolele interesante din ziar bunicii….iar eu auzeam totul ca prin vis… Cand cineva venea in vizita cafeaua era motivul principal ca toata lumea sa se relaxeze…Doamne ce amintiri frumoase am datorita unui simplu miros de cafea…..Micile gesturi compun amintiri ..amintiri ce ne mangaie facandu-ne sa zambim… Iubirea si grija pe care o port familiei mele e micul meu gest special. Imi ador cele doua fetite si sotul, imi iubesc sora si mama…cat de banal si cat de profund e totul!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie