Imi place - partea I

Imi place vara la mare, imi place apa, imi plac oamenii sinceri, imi place iarba si mirosul ierbii dupa ce e cosita, imi place cerul senin, imi plac norii albi cu forme ciudate, imi place aerul curat pe munte si pietrele ciudate, imi place o piatra anume langa Sfinx de care m-am indragostit la prima vedere si pe care am vazut-o o singura data acum cca 11 ani dar pe care n-am uitat-o niciodata, imi place curatenia si ma obsedeaza lipsa ei, imi plac glumele si oamenii veseli, imi ador copii si familia formata impreuna cu sotul meu, imi plac florile in special margaretele si lacramioarele, imi plac lucrurile bine puse la punct si prestabilite, imi place sa lenevesc si sa dorm, imi place ciocolata si mierea, imi place relaxarea, imi place Somn Bizar, imi plac ploile torentiale de vara cand stau in casa si cand caderea ploii se aude cazand pe tabla casei, imi place padurea, imi place primavara, vara in zilele fara canicula, imi place sa ninga de Craciun, imi place cacaoa cu lapte si cafeaua, imi plac diminetile linistite, imi plac produsele de papetarie si cartile, imi place libraria, imi plac culorile, imi place sa arunc cu pietre in garla. Imi place sa stau cu prietenii ...din pacate prea putini...si ador cand de sarbatori prietenii sotului meu si prin alianta si ai mei se strang si vorbesc despre orice. Imi place latratul cainilor iarna pentru ca se aude mai incet din cauza zapezii. Imi plac pomii infloriti, imi place sa merg pe jos, imi place sa ma plimb, imi plac lucrurile facute de om fara ajutorul masinariilor....imi place zambetul si-mi plac lacrimile de bucurie. Imi place sa ne strangem in jurul mesei vara : sa fumam, sa bem , sa vorbim. Imi place munca doar datorita colectivului ...si-mi place munca cu masura ...in special in masuri mici... imi place masina de spalat automata, imi plac joaca, jocurile si jucariile. Imi place sa ma descurc singura. Imi plac serile de vara fara tantari. Imi place cand lucrurile merg ca pe roate. Imi place zmeura ....capsunile si laptele batut. Imi place sa cred ca Dumnezeu exista si ca ne urmareste pe fiecare ...prin GPS? imi place siguranta, imi plac bicicletele, imi place mallul, imi place Lipscaniul, imi plac cartile ce descriu Bucurestiul de altadata, imi plac porumbeii, imi place sanatatea si-mi plac baniiiiiiiiiiii, imi place sa castig la concursuri...orice ...imi place sa castig, Imi place sa beau ce nu am voie si sa mananc mancare nesanatoasa, imi place sa fac oamenii sa rada, imi place soarele mai ales la rasarit, imi place muzica, imi place lipsa grijilor, imi place copilaria, imi place sa detin controlul, imi place poezia si pictura ...... va urma

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie