Prima plimbare la tara - 2 luni

Tati si Alex se pregateau sa plece la tara cand Iulia a spus ca parca ar da si ea o fuga sa mai vada satul copilariei si pietena cea mai buna ...a fost doar o idee in mintea ei ...insa mie mi-a incoltit un intreg plan...asa ca peste o ora am rugat-o sa se gandeasca serios si sa-mi spuna daca pleaca sigur la tara... Asa ca Sambata dimineata dupa ce tati a fost o fuga in real dupa o noapte de munca ( ca sa ia ceva de gratar) si dupa ce cu greu am trezit-o pe Alex ... ne-am urcat in masina si am plecat...te-am luat in cosulet si am inghesuit-o putin pe Alex...pe la Plopeni mi-am dat seama ca stai mult mai comod in brate la mine....era naspa ca din cauza cosuletului nu aveam loc sa-ti dau sa papi...Apoi te-ai intalnit cu mamaie careia ia fost dor de tine ...intr-un tarziu a intrat si tataie sa te vada ...insa sincer nu mi s-a parut nici prea incantat si nici nu s-a grabit sa vina sa te vada...apoi ai mai stat cu Iulia: Alex a descoperit cei patru pyui mici , mici de pisica pe care i-a smotocit si apoi cand a vazut-o pe mama lor pisica ...a inceput sa planga crezand ca le face ceva puilor dar mamaie i-a explicat ca puii sug laptic de la pisica asa cum faci si tu ...de la mine...Dupa un picut de somn a urmat o zi plina ...a venit sa te vada multa lume printre care si nasica ta mica si nasica ta mare, care au fost foarte incantate si care abia s-au dezlipit de tine ...cel putin Andreea cred ca te-ar fi luat acasa la ea, te-a vizitat si Doina matusa mea impreuna cu Larisa ....ce sa spun agitatie mare..abia te-am culcat seara si abia te-am facut sa bei putin laptic de la biberon. Alex a stat tot timpul cu ochii pe tine si a avut grija sa nu-ti faca nimeni nimic...era si usor geloasa ...geloasa pe ceilalti ca-i lua dreptul ei de a sta cu tine..a fost o scumpa.














Nu am reusit sa fac poze cu toata lumea..dar macar am reusit sa-ti fac poze cu nasa...a fost o zi grea..drumul..schimbarea ...si mai ales faptul ca ai adormit de trei ori intr-o jumate de ora si tot de trei ori ai fost trezita...A doua zi nu am reusit sa te culc mai deloc ...mai ales ca la mamaie toata lumea se plimba pe usa si toti vorbesc tare (in afara de mamaie) de zici ca-surzi... tati a reusit sa cumpere tuica pt botez si apoi a facut un gratar ....abia am apucat si eu putin caci ca de obicei ...am fost mai multi la masa... mai multi cel putin cu un om in plus...m-a deranjat asta ..pentru ca niciodata nu suntem doar noi si pentru ca niciodata nu suntem bagati in seama asa cum sunt bagati altii fara niciun drept ...in fine .... am aflat ca la botez nu vor ma veni o parte din oamenii de care tati era sigur ca vor veni...Apoi am fost la bunica ( mamaia lui tati si strabunica ta) ..care a fost foarte incantata si fericita sa te vada ...parca nu ar fi vrut sa ne mai lase sa plecam...te-a luat in brate si cu greu te-a mai recuperat tati..a fost foarte incantata si fericita asa cum eu nu am vazut-o niciodata..din pacate pozele le am pe telefon si nu stiu cand si cum le voi descarca....a fost frumos...mai ales ca eu nu mai plecasem din Bucuresti de vreo 6 luni....pentru tine a fost obositor.. recunosc ca daca ar fi fost sa nu am laptaria la purtator nu m-as fi aventurat in aceasta mica aventura.. Pe drum spre Bucuretsi mai mult ai plans..cred ca ti-era dor de Alex..am observat asta si datile trecute cand a plecat...e ca si cum iti lipseste ceva. Mai ales ca ea sta mai mereu langa patutul tau ori casa-ti dea pe suzy, ori sa vorbeasca cu tine, ori sa te trezeasca sau sa te necajeasca...mai sunt 5 zile si se intoarce si ea...mi se pare ca a trecut prea repede vacanta asta ...iar ea s-a distrat prea putin ... acum o sa-i fac programare la dentist si o sa terminam temele de vacanta ..mai avem multe de facut...iar tu maine faci vaccinul de 2 luni ...eu am emotii ..tu ai? Of si mie mi s-a umflat o masea si tare mi-e frica ca am infectie, o s-o intreb maine pedna dr daca si ce antibiotic pot lua ...pentru ca dupa ce m-am chinuit atat...acum cand e bine cu alaptarea nu e corect sa zic stop...noaptea cel putin papi des si mult dar eu sunt foarte multumita..ziua nu prea ai chef de papat ..dar oricum e bine asasi n-as vrea sa intrerup tocmai acum. Noapte buna!!! Ma duc sa finalizez supa cu galuste caci azi nu m-ai lasat sa fac nimic...te-ai invatat cu oameni in jurul tau si  nu suporti sa stai singurica in patut.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie