Clipele iti par ca veacuri

Daca vrei sa dai o alta valoare timpului, va recomand sa mergeti la Posta Romana. Nu conteaza ce aveti de facut: sa trimiteti sau sa ridicati o recomandata, un pachetel orice. Atentie insa, daca trebuie sa ridicati alocatia trebuie sa veniti in familie, caci doamna de acolo, dupa ce veti sta min o jumatate de ora la coada, va va cere buletinul si va spune ,, - Nu pot, trebuie sa vina copilul, el este titularul,, sau sotia...dupa caz.  Cand va veni copilul, acestuia i se va raspunde ,,- Esti minor, trebuie sa vina mama,,.
In cazul in care trebuie sa primiti un pachetel, cat de mic si nu aveti mandatul (cu litere sterse si informatii vagi) , pe care postasul il pune ori in cutia vecinului, ori il arunca peste gard chiar daca aveti cutie postala pe care facturile  o nimeresc intotdeauna, trebuie sa stiti: cand a sosit mandatul sau macar cand a fost trimis coletul...ziua exacta. In cazul in care depasiti un numar de zile va trebui sa platiti depozitarea.
Acum cativa ani, am descoperit un mandat cu alocati copilului, pe jos in curte udat de ploaie si de vant. Pe spatele acestuia scria sa ma prezint in max. 10 zile lucratoare, zacea aruncat de vreo doua zile numai. Seara la posta mi s-a spus ca banii au fost returnati si trebuie sa fac o cerere la primarie pentru intrarea in posesie a unui drept minim grantat copilului in Romania. Cand am avut tupeul sa intreb: ,, - De ce au fost returnati in 3 zile, daca pe spatele mandatului este trecut un numar mai mare de zile,, mi s-a raspuns pe un ton deranjat (de catre dirigintele Postei, pentru ca nu m-am multumit cu vorbele in raspar al ghiseistei) ca : ,, -Asa sunt tipizatele, dar in cazul meu nu e valabil."
Zilele trecute am stat cca 40 de min. la coada pentru a ridica o carte, am observat cum dra de acolo tasta cca 5 minute in program detaliile fiecarui colet, intr-un program gen Ms.Dos sau Norton destul de greoi si culmea de data aceasta dra. ghiseista avea viteza. Nu ca doctorita de familie care cauta fiecare tasta 5 min.
Am asistat si la cateva evenimente in care o batranica a stat la coada 30 min degeaba  pentru ca saraca nu a facut diferenta intre: mandat si E-mandat, diferenta fiind de ghisee.
Deci dragii mei, pentru ca timpul o ia razna si nu-l mai avem si pentru noi. Va recomand ca la Posta Romana cand mergeti sa va luati o carte de citit, andrelele si ghemul pentru crosetat, chiloteii ca sa le schimbati elasticul, cartea de matematica a copilului ca sa fiti pregatit la teme, si cartofii pentru piure ca sa puteti ajunge cu ei gata pregatiti acasa...daca aveti si aragaz de voiaj , luati-l cu voi.

Numai bine! si vacanta placuta

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie