Sarbatoare mare

Am un mare talent sa pun intrebari tampite. Intreband azi ce sarbatoare e...colega de treaba din birou mi-a raspuns amabila ca este ,, intrarea Maicii Domnului in Biserica,, atunci am intrebat cu seninatate ,, Dar cine a contorizat ziua in care Aceasta a intrat in biserica,, ca sa nu intram in amanunte precum ...,, care si ce fel de biserica?,,
Pana aici toate-s bune..dar pentru ca un echipament imi tiuie in cap inca de dimineata si ma inteapa in fiecare lob al creierului ...mi-am introdus o casca in ureche si am dat telefonul  pe radio... din intamplare am dat pe un post religios...
Si am incercat sa ascult...cateva cuvinte chiar mi-au ajuns in suflet ...sa fie max. 10 . ..dar partea cu Domne Miluieste repetata de 10 ori fara nici o noima si mi se pare mie a si intr-o oarecare bataie de joc ma deprima... iar Aleluia, Aleluia, Aleluia repetat cu repeziciune imi da impresia ca si popa cel cantator se plictiseste. Voua nu vi se pare? 
In plus, as vrea sa stiu daca la teologie se preda o alta gramatica si o alta semantica a propozitiei..am impresia ca pe langa formalitatea rece si cuvintele sunt aiurea aranjate.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie