La inceput totul a fost haos

Sunt o fire atat de haotica incat nici eu nu ma inteleg uneori. Niciodata nu pot sa fac un singur lucru ci trebuie sa ma apuc minim de 5 in acelasi timp. Astfel nu reusesc sa ma bucur de succesul finalizarilor... Tot incerc sa ma organizez si sa ma axez pe un singur obiect, usor de spus greu de realizat. As vrea sa le fac pe toate intr-un timp cat se poate de scurt. Iar la mine timpul este extrem de limitat.
De exemplu sambata in timp ce o ajutam pe Alex la teme, pregateam micul dejun si intindeam rufele la uscat mi-a sarit mustarul caci nu am reusit sa duc si gunoiul in acelasi timp. Si desi ma aflu intr-o fuga continua la sfarsit gasesc jucariile imprastiate, hartii pe jos, praful neatins in unele locuri....
Am obosit si nu stiu cum sa fac sa le termin pe toate inainte sa ma termine si cu toate astea cand am plecat dimineata de acasa ..casa era un haos.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie