Dume Mara - part II




1

Alimentele preferate ale Marei sunt ouale si laptele.
Asadar dupa ce am tot spus povesti, ea imi tot canta prin casa melodia ce o canta Capra iezilor insa intr-un moment de atentie, am pus-o sa repede. Deci cantecul, pe care il stiti ea l-a inteles si reprodus astfel:

- Trei iezi cucuieti
Usa mamei descuieti
Ca mama v-aduce OUA
....laptele a ramas intact in cantec accentuand cuvantul Tatze


2

Iulia are in burtica un bebe si eu am o broasca.
- Gata mami broasca s-a saturat, nu mai poate sa manance

3

Invatand-o pe Alex, la istorie cnezatele si voievodatele, printre Dragos si Litovoi am pronunat cuvantul Maramures:

Mara foarte nervoasa imi spune : - Eu nu sunt MaraMURES, da!!!!

Eu ma prind peste un minut abia de ce a vrut ea sa spuna. ;D


4.


Intr-o seara cand Alex nu-si facea temele, eu nu ma simteam bine, proaspat venita de la serviciu intr-o casa in care jucariile te intampinau de la usa si te conduceau in fiecare incapere, chiuveta era plina, masa la fel, paturile ravasite, haine aruncate si revin Alex imi repeta ca ea nu face nush ce exercitiu:
Nu, n-am inceput sa plang, n-am plecat afara ..cat mai departe ci am inceput sa tip (ceea ce urasc cel mai tare) ...cand termin , Mara imi spune pe un ton la fel de impunator:

- Daca nu esti cuminte, te dau afara sa dormi cu Rodo ( cainele nostru), ai inteles?!!
Fraiera eu, Rodo n-are nici jucarii, nici vase, nici masa, nici paturim nici praf, nici incaltari murdare la usa, nici teme de facut ....


5.

Mara nu vrea la gradi, nu-i place trezirea de dimineata, chiar daca acolo ii place si vine cu multe lucruri invatate acasa.
Intr-o dimineata, dupa ce Doamna a luat-o de manuta, ducand-o la copii, Mara ii spunea printre lacrimi:
- M-a lasat mama aici!!!!
apoi intoarce capul spre mine si spune:
- N-am si eu casa? de ce ma lasi aici?!!
Ce dreptate are, oare de nu stam toti cuminti acasa si ne plimbam ca idiotii pe strazi in stanga si-n dreapta ca niste ametiti




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie