Discriminarea sexuala la pisici

Cu acest articol am castigat cartea ,, Povestea unui omulet din clasa a IV a"
Povestea e adevarata doar ca intre timp am renuntat la pis pis si ne-am dat seama ca mai tarziu vom face compromisul :)

Il pun si aici ca sa nu-l pierdem de la jurnal. Mai avem si altele ratacite :D

Compromis numit Pis - Pis

Articol adăugat de Roxana Popa  Offline la 11 aprilie 2014*










Compromis numit Pis - Pis


E greu sa fi responsabil si obiectiv intr-o familie. Nu e deloc usor sa fi parinte, dar e minunat sa ai o familie cu unul sau doi copii sacaitori si plini de viata. Sa nu ai timp sa spui
,, M-am plictisit!".

Animalele de companie au o multime de efecte pozitive asupra copiilor, in primul rand ii fac sa fie mai responsabili, ii tin ocupati, ii fac sa vada altfel lumea si chiar le da incredere in ei.
Dar ce ne facem atunci cand unul din cei patru membri ai unei familii este alergic sau pur si simplu nu suporta ideea unui animal plin de par cazator prin casa?!! Un animalut care sa se urce in pat, sa isi bage boticul prin toate ale casei?! Ce ne facem cand ne mananca pielea doar cand pronuntam cuvantul pisica?!
O mamica mi-a raspuns clar: ,, Orice, numai pisica nu!!!!" . O alta mi-a sugerat sa o duc la plimbare. Cineva chiar m-a compatimit zicand: ,, Macar de era motan!"

Pentru ca in neamul pisicesc discriminarea sexuala exista.

Pana una alta am pus la cale un plan si am pus in aplicare reteta de ma jos.

Reteta Compromis numit Pisi-Pis.

 - Se duce persoana alergica la un control medical.
- Se duce pisica la veterinar pentru deparazitare si vaccinari si  castrare.
- Pisica va face o baita.
- Se implementeaza reguli de baza cum ar fi curatenia si aspirarea mai des a covoarelor.
- Se aplica regula de aur: Usa de la bucatarie sta mereu inchisa.
- Ne spalam si mai des pe manute.
- Lasam pisica sa mai si respire, adica nu o gadilam toata ziua.


Cu aceste reguli am reusit sa fac un compromis si sa accept un membru in familie, un zgribulit mieunator gasit pe strada.
Nu-mi plac pisicile dar sclipirea din ochii copiilor este de nepretuit.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie