POPICE RECICLABILE

Dupa ce m-au zapacit copiii pe strada sa ne jucam "Simon spune" doua saptamani la rand. Si pentru ca eu eram cel mai bun Simon( sau Simion pe romaneste), nu vroiau sa se joace decat cu mine.
Simon spune ca : dansati balet, mancati o ciorba prea sarata, sunteti la cinema si vedeti o comedie, cantati hip- hop, sunteti soferi ...iar din cand in cand dadeam comanda fara sa mai spun "Simon spune:", si-i pacaleam. A fost un exercitiu foarte bun de atentie. Pentru ca lui Alex ii cam lipseste atentia din pacate. Chiar daca ne jucam cu copiii mari si Mara s-a pliat foarte bine pe joc.

Si pentru ca aseara m-am plictisit de jocul acesta,  am scos o minge si sase sticle de plastic. In patru am pus apa, cam un sfert, fiind mai greu de daramat.
A fost mare distractie, au jucat bowling pana la lasarea serii. 
Iar oamenii care treceau pe strada (necunoscuti) zambeau incantati de idee.
Trebuie sa mentionez, ca ei sunt un grup de trei copii si nu se pot juca ,,Ratele si vanatorii" sau alte jocuri de grup. 

Asa mi s-a indeplinit visul de a aduce copiii in fata portii noastre fara sa mai fiu nevoita sa alerg dintr-un capat al strazii in celalalt dupa cei doi copii sportivi ai mei.

Si sa nu uit, a fost un bun exercitiu de matematica, pentru ca fiecare minge daramata valora 3 puncte. Cand daramau 3 sticle, trebuia sa faca o inmultire, o adunare si sa tina minte pana tura viitoare. Fiecare minge atinsa care se misca valora un punct ( regula inventata de ofticosul grupului).
Si pentru ca unul din copii nu era mereu corect si "musca din cascaval", adica nu statea la distanta marcata cu o linie, am mai implementat o regula. Cine "musca din cascaval " este penalizat cu 10 puncte. Si am mai pus o penalizare " cine nu-si respecta randul si se baga in fata" mai primeste o penalizare de 10 puncte. Asadar am mai adugat si o scadere. In curand am sa le realizez un carnetel de calcul din ciorne ( foi folosite doar pe o parte si inutile). Asadar reciclam si ne jucam.



Acum nu ma mai asteapta doar doi copii sa ma intorc de la serviciu, ci vreo 5-6 sar in sus de bucurie cand imi vad moaca acra venind de la serviciu si mi-o indulcesc toti cu zambete.

M-am mai gandit sa ii chem intr-o zi la mine in casasi sa ne jucam Simon spune: sa stergeti praful, sa spalati vasele, sa curatati cartofii, sa strangeti jucariile, sa spalati cada ...oare va functiona? !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie