Sinaia - Castelul Peles

De mult ii promisesem Marei ca -i voi arata un castel adevarat si uite asa in mini vacanta de 1 Mai in ciuda prognozei meteo am plecat spre cel mai frumos (singurul) castel adevarat pe care-l cunosc.
A fost o zi superba cu putina ploaie. Mara a strigat-o pe regina Maria. 
Am fost uimita de cati straini vizitau castelul si de coada interminabila de la casa de bilete. 
Apoi am dat fuga la manastire si spre gara sa mergem la Brasov.
O zi superba de Mai.
 Ador minivacantele si propun ca saptamana de lucru sa fie de trei zile.

Gara de Nord - Asteptam trenul
Sinaia - stam de ploaie si mancam sandvisurile, le impartim si cu alti copii pofticiosi


Lume, lume...asta-i castelul nostru

Si Carol 1, regele strain ce ne-a facut si noua acest castel, primul rege al Romaniei si cea mai lunga domnie. Pacat ca-l confundam pana anul trecut cu Carol al 2-lea.

Regina Elisabeta, Carmen Sylva. Contemporana cu Mihai Eminescu, dar din pacate nu o preferata de a sa. Eu ii ador pe amandoi. Doua caractere frumoase. Doua vieti diferite. Dar asta-i alta poveste.

Garajul, grajdurile...locuri pe care le-am trecut cu vederea in zecile de vizite de pana acum

Aici mi-ar placea sa adorm dupa-amiza cu o carte in mana.

Fiecare regina are calul ei, De data asta o alta Elisabeta cu alt rang.

Eroina zilei, a mers singurica si nu s-a vaitat de loc, doar ca la un moment dat nu intelegea cum se face ca nu avem o camera in care sa ne odihnim. Si impotricva defectelor de la picioare, durerii de os ...a continuat sa mearga.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie