Inghetata - home made

Mereu se chinuia mama sa ne faca inghetata acasa, cu lapte praf, freca la ea o zi si mai asteptam inca o zi pana ingheta, apoi ne lua o jumatate de ora pana reuseam sa o spargem. Era tare buna, mai ales pe saracia din comunism.
Am mai incercat si eu niste variante, dar nu-mi plac fulgii de gheata....si am tot pereverat.
Insa aseara am incercat simplu si pe tehnica mea.

- trei sferturi de banana foarte coapta (mereu imi mai ramane una d-asta)
- vreo 10 capsuni
- 1lg si 1/2 linguri de zahar
- 1 lg si 1/2 de smantana

Si ca de obicei n-am gasit betele de inghetata (reciclate si puse bine ) doar vreo doua.

Poza e facuta prost cu telefonul, dar inghetata a iesit suuuuuper, fara fulgi de gheata, a stat doar o ora la congelator si pt. ca din punct de vedere cantitativ nu a fost prea multa, n-am apucat sa mai fac poze . Fetele au fost suuuper incantate, abia am reusit sa fur o mica gustare.

Plus ca asa o sa manance si Alex fructe de acum.

 Aaaa. ...si maxim e ca le-am presat cu furculita. In seara asta le bag la blender, merita "efortul" .






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie