34

Nu stiu la altii cum e dar eu am ajuns la varsta aceea de care-mi spunea bunica, am inceput sa inteleg vorba aceea repetata pe care 80% din mame si bunici le-o spune fetelor...,, sa o lase mai moale cu maritisu!!!!"
Acum chiar ca nu mai inteleg de ce m-am grabit ca fata mare la maritat.
O replica dintr-un film cu Brad Pitt o sa-mi ramana mereu in minte...cand ea spune: - Nu ne-a spus si noua nimeni cat de greu e sa ai copii!
iar el ii raspunde: - Ba da, toata lumea ne spunea dar noi ii credeam nefericiti!

Nu ma vait dar pe bune ca as avea nevoie de o pauza din cand in cand... e minunat cand vi cu bebe acasa, cand face primii pasi, primele cuvinte, cand te pupa ...accepti si plansul si toanele, si dintii cu febra lor si aruncatul mancarii pe pereti.
Dar de multe ori imi vine sa urlu cat ma tin plamanii STOP!!!!!! Am si eu nevoie de 5 minute la toaleta in care sa nu ma strige nimeni : Mammmmmiiiii!!!!!!!; am si eu nevoie ca dupa ce am facut mancare si am pus masa ...chiar daca mesenii mai mult si-au batut joc de mancare ...mai ales cand aceasta indrazneste sa fie mai sanatoasa....imi doresc sa ma trantesc 10 minute in pat ci nu sa strang, sa curat, sa spal, sa matur si sa sterg...caci daca nu o fac totul se raspandeste ca o molima prin toata casa.
Mi-as dori ca sambata sa mai lenevesc in pat 5 minute ci nu sa sar direct in prepararea micului dejun...apoi sa alerg intre spalat, curatat, aspirat, sters, intins rufe etc. etc. etc.
Eventual sa am un sot care sa inteleaga ca nu tip din placere si nu ma agit de nebuna. Si sa -i spuna mamei lui macar o data pe an cat de greu ne descurcam cu copii si cat de bine ne-ar prinde si noua si lor o vizita. Iar cei care isi imagineaza ca eu pot fi cauza ...va anunt ca n-as fi acasa mai mult de 3 - 4 ore ... restul noapte si somn.
"Dar nu-i nimic sunt invatat de mic" spune o melodie insa daca m-as mai marita o data nu cred ca as mai face-o, si cred ca as face-o doar la varsta la care se poate face doar din interes. Caci pot spune toti filozofii pamantului de toate dar ..Dragostea trece prin stomac si banii aduc stabilitate, fericire, si odihna.


Dar de maine voi avea si eu 3 zile de vacanta ...desi vin la serviciu, cand voi ajunge acasa nu vor mai trage de mine doi copii infometati de atentie. Desi ii iubesc enorm, de multe ori imi epuizez resursele. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie