Perle Mara - 3 ani si 1 luna


Am observat ca pe timp ce copilul invata mai multe cuvinte, incepe sa le amestece amuzandu-ne copios



*


Aflandu-ne intr-un magazin Mara exclama:
- Mami vreau si eu SCANDALE din astea



*

Fiind in trece printr-un oras mai mic al Romaniei, ne  intalnim cu o gagica frumoasa (asa am vazut-o eu), care se saluta cu tati si schimba cateva cuvinte.
Fiind usor pe din-afara, sotul ma intreaba
- Sti cine e?
Eu raspund
- Nu (.)
El zice
- E sotia lui Carol ( un prieten de demult...si nasul nasolor nostru, Carol fiind de fapt porecla caci Daniel erau mai multi)
Nu apuc sa raspund ca Mara intreaba in gura mare
- Carol I ??


*

La tara, tatal si fetele trec pe langa niste pescari amatori. Tatal le arata fetelor, cum se prind pestii si apoi le arata captura din galetile pescarilor.
Mara spune:
- Tati vreau si eu o galeata, si o Fundita sa prind peste!!





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie