Copilul nostru, stapanul nostru




Stiti mutra aia acra si tafnoasa pe care o am uneori dimineata?
Ei bine da , o am din cauza ca dorm pe post de baraj intre cele doua fiice ale mele. Cea mare e foarte dragastoasa iar cea mica este foarte sensibila, si o ata daca o atinge incepe sa tipe.

M-am tot chinuit, m-am plimbat noaptea cu ele in brate spre camera lor si ma trezeam dimineata indubitabil cu un picior in gura si alt picior sub mine, asa ca sa nu va mire cand va spun ca mereu ma trezeam dintr-un vis in care ma bateam cu monstrii. Erau monstrii mei, dar ceva mai mici.

Desi avem un pat supraetajat, asta nu e cea mai buna solutie, inca ne e teama ca M. o sa se urce si o sa cada de acolo, asa ca am blocat accesul. Inutil.

Regret amarnic ca m-am gandit pana m-am razgandit cand am luat patutul de bebe.Imi doream si ar fi fost atat de util un patut transformabil, asa cum vazusem la o prietena. Se transforma in pat de copii mari si-l poti folosi pana tarziu.

Dar m-am zgarcit si rau am facut, acum l-am gasit pe un site si pretul imi pare rezonabil, adica pana in 1000 ron,Un obiect de mobilier ce-l poti folosi pana dupa 14 ani...mai are si spatiu de depozitare http://www.allkids.ro/patut-transformabil-reni-11232/  , nu  inteleg cum dar pe site-ul asta am gasit niste patuturi de copii mai ieftine si mai frumoase decat  cel pe care l-am luat eu acum trei ani ....si mai complexe ca de exemplu acesta http://www.allkids.ro/patut-pliant-bebe-moni-sleepy-albastru/

In fine, in ultima excursie mi-am dat seama ca fetele au nevoie fiecare de patul ei. Am avut o camera cu trei paturi, ele si-au ales paturile si au dormit impreuna fara sa ma mai faulteze pe mine.

Iar acum am inceput sa caut tot felul de paturi, ma gandesc sa-l vand pe cel supraetajat, in care am investit ceva si ma cam doare sufletul si sa ma orientez spre un pat masina pentru A. si un pat de printese pentru M. 

Si totusi gasisem solutia perfecta prin care sa raman si cu patul supraetajat  pentru A. si sa- i iau o canapeluta lui M. dar asta pe care am gasit-o merge pana la 3 ani...iar mie mi-ar trebui ceva pana la 6 ani macar...cum fac eu de le gasesc pe toate prea tarziu ???!!!! :(((
uite ce frumoasa e http://www.allkids.ro/canapea-extensibila-din-burete-yakari/ , si nu e nici scumpa .....fac si eu ca-n reclama ...daca vedeti ceva de genul asta ...astept un semnal .


Asa e cand ajungi mama, ai stapani pana si pe somn si cauti mereu solutii. Ce norocoasa am fost ca am avut copiii in vacanta o saptamana si am dormit singura in patul meu

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie