Bucuresti 555



VAzusesem de acum o luna 555 in fata  Casei Parlamentului ( caci a POPORULUI, nu a fost niciodata) si eram convinsa ca dl Evanghelie s-a apucat sa faca ceva in sector ...caci la vopsitul gardului este tatal lor.
Dar nu, am aflat ca e ziua Bucurestiului, am luat programul, familia de mana si am plecat spre Cismigiu....am trecut si prin Centrul Vechi pe care l-am gasit total schimbat dupa 10 ani in care ne intalneam zilnic




In Cismigiu am dat nas in nas cu mai mult de jumatate din Bucuresti..la toaletele publice era coada; scaunele din parc si bancile erau pline, prin copaci gaseai oameni, prin tu


Am trecut prin minunatul targ si ne-am strecurat continuu prin multime ca si cum am fi fost in autobuz si trebuia sa coboram la prima... am vazut o multime de chestii minunate si interesante ..dar asa de scumpe ca-mi lacrimau ochii.
Cuferele de lemn sigur erau de nepretuit, pusesem ochiipe o iei ...costa 290 de lei; am vazut niste tichii dragute...dar nu merita 30 de lei; m-au impresionat cuferele de lemn (lazi de zestre) si  papusile confectionate din foi de porumb,,,dragut, dar scump...am fugit dupa mirosul de mici; caci ne plangeau copii de foame..dar coada de un kilometru si mesele ocupate pana la refuz ne-au dezarmat. Am mers la restaurant (desi stiam ca o sa ne coste mai mult); douazeci de minute am cautat o masa...si am mancat peste alte douazeci.




Am iesit in parc...Minie si Miky ...10 lei poza, iar daca vroiai sa faci poze cu aparatul tau te costa doar 5 lei... (uau) ..ce afacere ?!!!
Locul de joaca era full, am pierdut-o pe Ana de trei ori desi era la maxim cinci metri de noi; la spectacolul de magie abia daca am putut vedea ceva.
Ne-am luat desert o turta dulce, o acadea si o halvita apoi cautand o banca ...am gasit un trunchi de copac primitor si o bucata de iarba neascunsa de tufisurile pline de servetele.
Am hranit si alergat porumbeii apoi am mers catre scena unde se astepta spectacolul; am salivat  dupa o gura de bere... dar coada m-a lasat cu salivarea si m-am uscat la gandul ei.

Au venit dansurile: un pusti tatuat iar unul dintre dansuri a bucurat ochii taticilor cu copii in carca deoarece fetele isi ridicau piciorul ca la cancan ( doar ca ceva mai lent) iar de sub fota puteai privi desuurile negre...uau.

Obositi am plecat spre Universitate; ne-a pozat cu Casa Armatei; iar Mara ne-a bagat fortat intr-o cofetarie caci avea o mare urgenta. In final am ajuns la targul e carte de unde ne-am procurat culegerea Comper - standard- necesara la scoala.



Apoi am intrat intr-un ou ghimpos in care am putut viziona pe niste ecrane, niste scraconii neintelese ce faceau parte din arta contemporana...am gasit cateva simbolistici; o eclipsa; dar cu toate astea ..n-am prea inteles.









Am admirat statuile de la Universitate si pozele cu Bucurestiul de alta data. Peste tot, toata lumea facea poze...cu aparate performante...tot timpul trebuia sa fi atent sa nu treci prin fata unui fotograf.





Am circulat regulamentar cu metroul, iar la Pta Unirii ne-am trezit cu o sosea blocata...aveam sa aflu ca si-a anuntat Ponta candidatura; am vazut zeci de autocare pline de oameni ce nu mai aveau de mult vaci si capre in batatura asadar au venit la capitala ...de placere.




In autobuz cu noi s-au urcat doi insi cu un steag Rosu ... ce-mi evoca vocea Tovarasei invatatoare vorbind de  sangele eroilor cazuti pe campul de lupta. Apoi niste cucoane se indreptau spre cazare si vorbeau despre nimic; habar n-aveau de ce-au venit si unde se duc ..probabil cazarea, mancarea si plimbarea ,,de placere" era o motivatie plina de seva. Si cica noi suntem superiori animalelor?!!

Si pentru ca eu sunt nemultumitul de serviciu, propun ca la 556, sau 560  sa se imparta domle evenimentele pe trei zile si sa putem sa ajungem in mai multe locuri.... caci am pierdut bataia cu flori (ce-as mai fi batut pe cineva) si concertele din Pta Constitutiei.
Hai pa, pa si LMA BUHCUR ESTI !!!!

Comentarii

  1. inceputul e inspirat de aici http://deprincapitala.wordpress.com/2014/09/19/bucuresti-555-ani/ ?

    RăspundețiȘtergere
  2. din pacate (sau din fericire) avem aceleasi gene :D..., plagiatul nu-mi sta in caracter :) dar daca vrei pot sa spun ca da :)) ; oricum articolele sunt diferite

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Comment or no comment?

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie