Invatati, invatati, invatati - in ceata


Si parca ieri ne indreptam timizi spre clasa intai, dar iata ca am ajuns in clasa a Va; pe care am inceput-o cu piedici si nemultumiri.
Am trecut si peste asta, am sarit hopuri si am mers inainte. Ne-am bucurat de primele manuale si ne-am incurcat in caiete. Ieri am avut si prima sedinta cu dna diriginta; cea mai plictisitoare sedinta din viata mea; ma invatasem cu stilul interactiv al dnei invatatoare Picler, cu intelegerea si organizarea a la carte. 
E greu cu noul colectiv, e complicat sa fi altfel intr-o lume de ,,normali" rautaciosi care rad de tine si te bat in pauze; e cumplit cand te lovesti de capete patrate.
Mi-am adus aminte de liceu si de proprii mei profesori, unii calzi, deschisi  si intelegatori cum a fost dl de istorie Dl Trandafir (nume predestinat), altii severi dar destul de inteligenti incat sa ma lase cu urme solide de informatii precum Dna Sovu (eng), altii stersi, simpli si usori apatici precum doamna Arnold (fr), una nebuna care umbla cu sticla de votca in geanta si care a reusit intr-un an sa ne faca sa uitam si ce nu stiam Dna Bolborici (matematica); altii patrati cu aere de ministri si minte de sobolani frustrati, si au mai fost cateva figuri pe care n-au reusit sa ma faca sa le retin numele.
Nu stiu ce va fi cu A. in noul an; mi-e mai frica decat de obicei mai ales pentru ca este pusa la zid de anumiti colegi, aparata de eroina noastra si ignorata de ceilalti...dar ieri a venit si mi-a povestit ce a facut la istorie, asadar o materie pana acum ii place.
Desi am fost invatati cu schimbarile si am avut in fiecare an cate o doamna; doamna din cls aIVa va ramane in constiinta mea si a fiica-mi mult timp, de astfel de oameni am avea nevoie in invatamant, si chiar nu inteleg de ce este aceasta prapastie uluitoare intre atitudinea invatatorilor si cea a profesorilor.
Nu mai vorbesc de manuale, e un subiect mult prea fumat...m-am uitat prin toate .......nu-mi place nici macar unul..e plin de materie plicisitoare si fara sens..... asa ca dle. Marx te rog va rog sa dormiti, dormiti, dormiti in pace.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

ALFABETUL CU NUME - poezie